Der bages i min mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Mutti2B

MoarJ skriver:

Dejligt... 

Jaaa vi arbejder på sagen lige så stille... 

Selve arbejdet er jo også meget sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Mira0911

Mutti2B skriver:

Selve arbejdet er jo også meget sjovt

Fnis... Jaah... 

Anmeld

9. oktober 2010

Miss.Sunshine

Mutti2B skriver:

Hi hi, du spørger bare løs  . Jeg er ikke gravid endnu. Jeg har bare fået leveret klatten og så vi se om der er bid om en 14 dages tid

Hehe det regnede jeg egentlig også med,fordi at du-som jeg har forstået det- "bare" får lagt sæden derind nu hvor din æl er tæt på?

Altså de mixer ikke æg og sædcelle vel*G* ja jeg ved sgu ikke hvad alle de smarte betegnelser hedder,hehe.

Men dem der får det "smeltet" sammen,mon de så betegnes som gravide bagefter

Men summa summarum= jeg hepper på dig ( og på mig der også venter)

Knus

Anmeld

9. oktober 2010

Mutti2B

Miss.Sunshine skriver:

Hehe det regnede jeg egentlig også med,fordi at du-som jeg har forstået det- "bare" får lagt sæden derind nu hvor din æl er tæt på?

Altså de mixer ikke æg og sædcelle vel*G* ja jeg ved sgu ikke hvad alle de smarte betegnelser hedder,hehe.

Men dem der får det "smeltet" sammen,mon de så betegnes som gravide bagefter

Men summa summarum= jeg hepper på dig ( og på mig der også venter)

Knus

Det var da et godt spørgsmål! Den behandling jeg får hedder IUI og det er som du også selv skriver "bare en aflevering" af sæden. Så er der det der hedder IVF hvor de samler æg og sædceller og hvor man efter 1 dag eller 2 ser om sædcellerne har befrugtet ægget/æggene og så skal de dele sig rigtig for til sidst at blive sat op igen. Så det er jo egentlig befrugtede æg man går rundt med, men jeg vil tro at man først kalder det en graviditet når det/de sætter sig fast i slimhinden.

Puha, ikke så store spørgsmål en lørdag aften, tak

Er du også i behandling eller klarer I den på den naturlige (og sjove) måde?

Anmeld

9. oktober 2010

Miss.Sunshine

Mutti2B skriver:

Det var da et godt spørgsmål! Den behandling jeg får hedder IUI og det er som du også selv skriver "bare en aflevering" af sæden. Så er der det der hedder IVF hvor de samler æg og sædceller og hvor man efter 1 dag eller 2 ser om sædcellerne har befrugtet ægget/æggene og så skal de dele sig rigtig for til sidst at blive sat op igen. Så det er jo egentlig befrugtede æg man går rundt med, men jeg vil tro at man først kalder det en graviditet når det/de sætter sig fast i slimhinden.

Puha, ikke så store spørgsmål en lørdag aften, tak

Er du også i behandling eller klarer I den på den naturlige (og sjove) måde?

Vi forsøger helt naturligt,det vil bare ikke lykkedes

syntes snart jeg har tabt modet,men jeg fortsætter jo alligevel.

Har ellers rimelig regelmæssig mens og også æl,og alligevel sker der ikke en dyt

jeg havde æl i søndags,men denne måned der gider jeg ikke engang håbe.

krydser fingrene for dig og tak for hjælp med opklaringen af mine underlige spørgsmål,hehe

Anmeld

9. oktober 2010

Pige2009

Det var da bare et super spændende besøg for dig. Jeg  for et godt resultat!

Anmeld

10. oktober 2010

CamillaValby

Wee søde. Jeg krydser allllllllllllt hvad der krydses kan. Så de to længe ventede streger kan komme :-)

Anmeld

10. oktober 2010

otlitrom

Jubiiii! Det er da total happy-indlæg at logge på til sådan en søndag formiddag!!

Hvor er jeg glad på dine vejne mutti! Det skal nok blive godt, det er jeg sikker på! Så hopper vi videre sammen, over i gravid-gruppen

Fantastisk klinik lyder det til. Super service og flinkt personale har SÅ meget at sige!

God "hygge om dig selv"-dag

Anmeld

10. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ihhh hvor er det bare spændende. Og sikken fantastisk service.

Lyder da til at det hele bare gik perfekt!!! SUPER!

Krydser fingre for, at det er jeres tur denne gang.

Anmeld

10. oktober 2010

Mutti2B

Tusind tusind tak, piger

Nu er jeg ved at falde lidt ned efter et par begivenhedsrige dage og jeg ved at de næste 14 dag kommer til at gå såååååååå langsomt. Jeg har meget ondt i understellet i dag især venstre side. Hver gang jeg tager en skridt er det ligesom om at underlivet falder ned og der kommer et jag. Men hun kom også til at nive mig lidt så det blødte i går, så det er jo sikkert det jeg kan mærke + ½ times roderi . Ellers murrer det bare konstant ligesom sidste gang. Håber bare at det bliver bedre i morgen for ellers bliver det godt nok en lang skoledag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.