Så er jeg blevet insemineret 
Jeg kom ud på klinikken kl. 16 men hun var en time forsinket. Det gjorde mig nu ikke noget, for når man er så glad og lettet som mig er overskuddet stort
I dag var Liza's vikar også på klinikken og hun er jo lige så sød og rar som Liza. Mens Liza var inde og inseminere en anden fik jeg en rigtig go snak med vikaren og jeg spurgte hvordan og hvorledes det hele foregik når de skulle tø sæden op. "Jamen vil du ikke med ind og se?", spurgte hun. Jo tak
. Så jeg fik set det hele "backstage". Hun tog en dråbe af sæden som hun tjekkede i mikroskopet og det fik jeg selvfølgelig også lov til at se. Hvor er det bare vildt så mange haletudser der er og sikke en fest de holdte 
Jeg kom ind og det var vikaren der skulle inseminere mig (folliklen var ikke sprunget endnu og var vokset fra 19mm i går til 22mm) men efter ½ times roderi dernede måtte hun hente Liza ind. Det skal lige siges at jeg åbenbart ser lidt anderledes ud efter 2 keglesnit så med en del arvæv var det svært at finde "hullet"
. Hun siger så på et tidspunkt at jeg bare skal sige til hvis det gør ondt. Så kigger vikaren på mig og siger" Sådan som hun ser ud så tror jeg bestemt ikke at det gør ondt på hende". Det skal så lige siges at jeg ligger og ligner en glad julegris, for jeg er bare så lykkelig 
Efter klatten var blevet leveret skulle jeg jo ligge 15 min bagefter, og jeg havde da også forsynet mig med sladderbladene, men det havde jeg nu ikke behøvet. For vi falder i snak og lige pludselig finder vi ud af at klokken snart er 18 og jeg faktisk har ligget der i små 25 min
. Fandme go service en lørdag aften. Da jeg var på vej ud spørger hun om jeg ikke lige vil se sædcellerne i mikroskopet igen for nu var de jo tøet helt op. Hold nu helt fast hvor var der bare gang i dem nu. Det lignede jo en hel myretue af liv.
Nu er jeg kommet hjem og resten af weekenden står på total selvforkælelse. Måske skulle jeg prøve latter, en go O og pandekager for det har jeg hørt at man får børn af
Anmeld