Hej Tina
Måsk er jeg helt galt på den, jeg kender ikke så meget til jeres forhistorie. Men er der noget magtkamp over det???
I kraft af din depression har du jo hele tiden været den "svage" part, og han den store stærke. Jeg har aldrig selv haft en dep. men min nære veninde har, og der der faldt mig for brystet dengang, var at hun fik besked på ikke at tage store beslutninger under depressionen, fordi det måske var depressionen der tog beslutningen og ikke hende. Det er måske rigtigt nok, men det er samtidig at underkende hendes værdi som menneske. Hvis jers forhold har bygget på en lignende filosofi i en periode, så kan jeg godt forstå at det må være svært for jer begge at finde ståstedet igen, nu hvor du har det bedre.
Jeg kan ikke sige om du skal blive eller gå, det ved du kun selv.
Men jeg kan sige jeg og min mand har da haft brug for at slibe kanter af for at kunne leve sammen. Mit indlæg skal ikke handle om mit eget forhold. Men jeg vil alligevel fortælle at jeg har måtte bede min mand om at lave om på en side af sig selv for at jeg ville blive. Det valgte han at gøre. Og jeg har da også ændret mig. For os har det været godt at have en krise og få nogle ting frem i lyset.
Held og lykke fremover.
Berith
Anmeld