UDE I KULDEN????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. august 2008

Doktor Doolittle

Brrrrrrrrrrrrr jeg har det koldt lige nu :'( Michael har åbenbart taget vores lille kontrovers i går mere alvorligt end jeg har. Han siger han synes jeg mangler evnerne til at være den bedste, når vi har konflikter. Og at nu vil han give mig en sidste chance for at gro den evne ud, hvis ikke jeg gør det, ja så vil han gå fra mig 8( Til jer der ikke kender os så godt er vores forhistorie, at jeg har haft depression det meste af den tid, vi har været sammen, så mange ting har været tungere end de ellers ville have været :( Michaels bæger har flere gange været fyldt op, han har flere gange overvejet at gå fra mig, men da jeg fik stillet diagnosen depression og kom i behandling fik han håbet tilbage. Han synes dog nu at jeg stadig har store mangler i min personlighed, mangler som han havde håbet hængte sammen med depressionen, men som nok nærmere er en del af min personlighed. Jeg har haft super travlt på vagt her til aften, så jeg fik først ringet kl. 22. Han lød vildt kold og fortalte mig så at han igen går og overvejer om vores forhold skal afbrydes. Tidligere på aftenen sendte han dog en mail om et hus der er til salg i kartoffelrækkerne, hvor vi gerne vil bo, så jeg er faktisk ærligt talt både forvirret og ked lige nu (?):( (H) fra Tina der lige skal overleve natten på vagt før der er tid til at tænke mere på personlige issues.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Loggidut

øhhh, come on doolittle?

finder du dig i det?

nu mangler jeg da lige at se din rygrad, altså for alvor.
truer han dig til at lave om på dig selv?
det var her jeg faldte af vognen, det ville jeg slet ikke finde mig i!
jeg har sagt til manden for lang tid siden, at truer du nogen sinde med at gå fra mig, så bliver kufferterne pakket og så er det farvel, den dag du siger det, så er det fordi du mener det!

og han ved det, mig skal han ikke pisse på...lol nu sidder jeg sgu helt og bliver olm på min egen mand, og ham elsker jeg og forguder som en vild....lol...men mænd kan bare være så grrrrrrrrr>(

kom så lige ind i kampen, den depression er en del af dig, den vokser og/eller daler med dig...og enten kan han vælge at leve med den eller lade være...du kan jo for fanden ikke lade dig skille fra depressionen af...vel?

jeg synes du skal gøre det klart for ham, at enten kan han lide dig som du er, eller også er det måske andre himmelstrøg han skal flyve under...det der bavl giver kun ondt i maven!

kom da lige ind i kampen igen doolittle!(L)

Anmeld

1. august 2008

miver

Hej Doktor Doolittle ;)

Store mangler i din personlighed (?) hold da op det er da en hård en at få smidt i hoved . især når jeg kan læse at stort set det meste af jeres forhold har du været depremmeret så han må ha kendt den personlighed meget godt (håber du forstår hvad jeg mener) , du burde sætte ham på plads:$ for hvis han elsker dig ( din personlighed er jo en stor del af dig ) , må han elske den med (selvfølgelig er det ikke ok at være urimelig over for hinanden ;) ) men ud fra min synsvinkel tror jeg du trænger til noget mer støtte fra ham .

Hvor er det for dårligt at sige sådan til dig på job i telefonen (han overvejer at afbrude jeres forhold ) sådan en besked gir man efter min mening ikke over telefonen :@

Jeg kender dig ikke men er sikker på du er mere vær det er ikke ok han behandler dig sådan
Håber i får snakket om tingne så i kan få ret tråedene ud ;)
håber snart at læse i har det godt ;)

pøj pøj med det
(H) mie

Anmeld

1. august 2008

MorCamilla

Hejsa Tina..

Sikke noget. Jeg er ked af det på dine vejne og håber at I finder en løsning. For som der allerede er skrevet, så er din personlighed en del af dig og det kan man ikke bare lave om på... Så hvis han virkelig elsker dig, så må han tage det med.. Hvis han ikke kan det, så er han ikke vær at samle på. (synes jeg:$)

Kasper kunne lige prøve på at sige sådan til mig, chok jeg ville blive sur/ked af det/irreteret på ham osv...

Jeg håber at I finder ud af det..

Knus og tanker fra Camilla.

Anmeld

1. august 2008

Stumpen

Loggidut skriver:

øhhh, come on doolittle?

finder du dig i det?

jeg har sagt til manden for lang tid siden, at truer du nogen sinde med at gå fra mig, så bliver kufferterne pakket og så er det farvel, den dag du siger det, så er det fordi du mener det!

og han ved det, mig skal han ikke pisse på...lol nu sidder jeg sgu helt og bliver olm på min egen mand, og ham elsker jeg og forguder som en vild....lol...men mænd kan bare være så grrrrrrrrr>(

kom så lige ind i kampen, den depression er en del af dig, den vokser og/eller daler med dig...og enten kan han vælge at leve med den eller lade være...du kan jo for fanden ikke lade dig skille fra depressionen af...vel?

jeg synes du skal gøre det klart for ham, at enten kan han lide dig som du er, eller også er det måske andre himmelstrøg han skal flyve under...det der bavl giver kun ondt i maven!

Har godt nok svaret dig på aug 06, men må lige sige at jeg er enig med Loggidut, selvom jeg ved det er hårdt for dig...
(H)

Anmeld

1. august 2008

Lullaby

Hej med dig. Jeg er virkelig ked af det på dine vegne men jeg syntes godt nok han er en røv >( Tænk at snakke med dig om det når du er på arbejde og så til lige holde din depression oppe imod dig. Det er sgu ikke noget man kan gøre for. Mathias og jeg har været sammen i snart 5 år og i de 5 år har 3 år været hvor jeg har haft en depression. Han holdt mig ud selvom jeg græd, skreg, ikke kunne holde mig selv ud og endda da jeg ikke elskede vores datter. Han skal sgu tage sig sammen. Og så sende dig et billede af et hus. Kan han lige sige "blandede signaler"? >( Håber virkelig at i finder ud af det sammen. :'(

Anmeld

1. august 2008

SaNiNa

det var da en rigtig kedelig meget umoden måde at få det sagt på...

ja jeg siger som de andre din personlighed er jo den du er, men det jo er aldrig sjovt at få af vide at ens mand ikke kan lide den...

hvis det var min kæresten skulle jeg nok hjælpe ham med at pakke så han kunne komme ud af døren i en fart... benner at hvis han siger sådan til mig står der en taske foran døren og jeg tøver ikke...

håber I finder ud af det men tæt på din egen fremtid osse og det er sådan du vil leve...

Kæmpe kram (H) her fra Sanne

Anmeld

1. august 2008

Doktor Doolittle

Loggidut skriver:

øhhh, come on doolittle?

finder du dig i det?

Jamen du har da fuldstændig ret Loggi. Vores forhold er blevet skævt fordi jeg under min depression ikke helt kunne se hvad der foregik og hvis jeg kunne havde jeg ikke kræfterne til at sige fra. Jeg burde nok være gået fra ham for længe siden, for han har faktisk fra starten været utilfreds med dele af mig, det har han på intet tidspunkt lagt skjul på, og jeg har fundet mig i det :$ Hans undskyldning for at blive er at vi har fået Theodor på et tidligt tidspunkt, så han syntes det var vigtigt at holde sammen på familien. Der er sådan set ikke noget nyt i at han gerne vil lave om på dele af mig. Det nye er at jeg har det bedre med min depression, så nu har jeg overskud til at gøre noget ved ting igen. Jeg kan sagtens vælge at sige fra og sige, han må elske mig som jeg er eller gå. I så fald pakker han kufferten, og så er jeg ovre dét problem. Jeg ved dog ikke om jeg personligt føler mig stærk nok til et brud, hvis man da nogensinde gør det. Eller om jeg tror mit liv vil blive bedre af et brud. Vi er i langt de fleste tilfælde rigtig gode sammen og vil rigtig gerne være sammen, lægge en masse planer osv. I lange perioder gror kærligheden vildt hos os. Men du har ret i at der ikke burde være tilbagefald som dette, det bomber os tilbage til stenalderen og eet stort spørgsmål om, om vi overhovedet bør være sammen. Michael er en eksistentialistisk type, der tit sætter spørgsmålstegn ved ting, også når det går godt. Det er en side jeg har valgt at leve med. Selv er jeg heller ikke ukompliceret.
Måske burde jeg forlade ham på stedet, men jeg synes alligevel det er svært (?) Livet er sjældent sort eller hvidt, og når alt kommer til alt plejer mit hjerte at vinde over mit intellekt, derfor er vi stadig sammen dén dag i dag, på godt og på ondt.

Det kan da godt være, jeg helt har mistet grebet (?)

(H) fra en træt Tina der lige har afsluttet en aften/nattevagt, hvilket ikke gør mig mindre hudløs.

Anmeld

1. august 2008

charlottekri

kunne det være at det bare er en trussel for at holde dig nede, når du nu er begyndt at sige fra??? ved godt at det lyder lidt psykolog agtigt, men sådan en mand har jeg nemlig... han truer med at gå fra mig hvis jeg ikke gør sådan og sådan, men jeg ved at han ikke mener det.... måske du skulle give ham en forskrækkelse ved at gøre alvor af hans trusler?? ved det ikke men jeg håber virkelig at i finder ud af tingene!!!
stort (H)

Anmeld

1. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Dr. D.

Det lyder ikke som en rar situation, og hvis det bare kom af jeres lille debat forleden, så er det at overreagere. Men der ligger jo mere bag end hvad øjet ser, og du har ret i at verdenen ikke er sort og hvid.

Jeg tror du skal gøre op med dig selv, nøjagtig hvor langt du er villig til at strække dig uden at der gives noget igen. Jeres forhold skal ikke bare være baseret på hvad han synes, men også hvad du kan klare - altså om han overskrider nogle grænser hos dig.

Man har nu engang den personlighed man har, og jeg tør vædde med at han også har mangler i sin (og hvad fanden er da det for noget fis at fyre af (?) >( )

Jeg ville ønske at jeg havde den gyldne håndbog og kunne guide dig i hvad du skal gør. Jeg kan ikke sige andet, end at jeg er overbevist om du er stærkere end du selv tror. Tag et standpunkt og sig fra. Kæmp for hvad du tror på og lad ham ikke holde dig nede.

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.