Hej.
Er der nogen her, der er blevet streiliseret?
Jeg kunne godt være interesseret i at blive det, men er alligevel lidt i tvivl.
Jeg har jo 3 drenge på 6, 11 og 12 år. Har virkelig ikke i sinde at skal have flrer børn. Og hvis jeg endelig blev gravid nu, ville jeg tude i alle 9 måneder, for jeg ville ikke have barnet og jeg ville heller ikke have abort (igen).
Jeg tager p-piller nu og har gjort det siden, jeg var 15 år. Kun afbrudt af 3 fødsler og et ½ år med spiral-forsøg.
Fordi jeg tænker positivt om sterilisation, er pga risikoen ved p-piller. Synes jeg læser og hører så tit, at der er mange bivirkninger ved pillerne. Og alligevel tør jeg ikke rigtig Cutte det hele. Kan jeg sige nej, hvis min skønne mand skifter mening. Selvom jeg ikke vil have flere børn, tror jeg stadig ikke, jeg kan sige nej til ham.
Kan man overhovedet få det lavet det lavet om, hvis man ville. Og vil man egentlig have lavet det om ell have behov for at vide det, når man er ret afklaret med ikke at skal have flere børn.
Jeg elsker self min drenge vildt højt. Men har virkelig ikke et behov for at nusse pusse andre folks børn. Er så mættet af børn (forstå mig rigtigt).
Er jeg klar ell ? Nogen med erfaring.....
VH Kloster
Anmeld