Svigerinden kan ikke lide mig - hvordan takler jeg det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det lyder godt nok underligt. Det er da sådan set almindelig dannelse at svare når man nu er i familie. Hvad enten man kan li' hinanden eller hvad.

Jeg vil nok holde med chewy langt hen af vejen og få din kæreste til at snakke med hende.

Og så kan du jo ikke gøre andet end at være venlig og respektfuld overfor hende. Måske hun så bløder op med tiden.

Præcis. Jeg skal gerne være den første til at indrømme, at vi er meget forskellige på mange punkter, men nu er hun min mands søster, og jeg vil da gerne have en rar fam. relation til hende.

Jeg ved at vi også har meget til fælles så...

Men ja, jeg bliver ved med at skrive hilsner når der sker noget godt for hende, og så være sød og venlig når vi ses samlet i familien. Så kan jeg ikke gøre mere.

Jeg ved ikke om min mand vil sige noget. Må tale om det med ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Jetjen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Præcis. Jeg skal gerne være den første til at indrømme, at vi er meget forskellige på mange punkter, men nu er hun min mands søster, og jeg vil da gerne have en eller anden fam. relation til hende.

Men ja, jeg bliver ved med at skrive hilsner når der sker noget godt for hende, og så være sød og venlig når vi ses samlet i familien. Så kan jeg ikke gøre mere.

Jeg ved ikke om min mand vil sige noget. Må tale om det med ham...

Man skulle da tro han også var interesseret i, at I får et godt forhold. Håber ihvertfald han vil hjælpe dig.

Anmeld

9. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jetjen skriver:

Man skulle da tro han også var interesseret i, at I får et godt forhold. Håber ihvertfald han vil hjælpe dig.

Ja, det tror jeg også han ønsker, han er bare noget så konfliksky. Synes det er lettere bare at lade det ligge, og det er det måske også... Men ikke særlig rart...

Anmeld

9. oktober 2010

Lillefe

Hvor længe har i været sammen? jeg snakkede meget med min svigermor da hun levede men har aldrig haft et vildt tæt forhold til min svigerinde.. Men jeg har ikke tænkt over det som et problem.. jeg ved hun skulle se mig meget an i starten da hun var beskyttende i forhold til hendes bror (han havde haft en dårligt forhold tidligere) og det kunne jeg da også tydeligt mærke.. Men jeg har måske bare været mere sådan tag mig som jeg er agtig.. *G*

Jeg snakker fint med min svigerinde men har da ikke behov for at sludre hele tiden eller lign. Det er min egen familie jeg gør det med. Ikke at jeg ikke holder af hende eller noget for det gør jeg, og hun er utroligt sød at snakke med men jeg tror bare nogen mennesker er sværere at komme ind på livet af. Jeg har været sammen med min kæreste i 8 år og føler egentligt først det har været de sidste 4 måske at vi har været tættere på hinanden Vi er bare alle forskellige..

Anmeld

9. oktober 2010

dorthemus

Hvordan er det muligt at hun ikke kan lide dig!!!? Du er jo SKØN

Måske er hun jaloux??

Anmeld

9. oktober 2010

Svei

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvis jeg f.eks. spørger om det går godt kunne det da være rart med et svar.

Og nej, man kan og skal ikke være afholdt af alle, men det går mig nu på, fordi det er min svigerinde, og min mand er tæt knyttet til hende..Ellers var jeg nok pænt ligeglad.

Måske hun bare er sådan...jeg ville lade hende rode med det og selv bare opføre mig pænt....og familie skal man jo heldigvis ikke være venner med... jeg kan ikke selv lide min svorger og det er vidst ret gensidigt, men fred med det..vi er bare langt fra hinanden...

Anmeld

9. oktober 2010

Lillefe

dorthemus skriver:

Hvordan er det muligt at hun ikke kan lide dig!!!? Du er jo SKØN

Måske er hun jaloux??

ej dorthe hvor er du sød  det er bare så sødt sagt.. ! (nu kender jeg hende jo ikke så godt, men er sikker på du har ret!)

Anmeld

9. oktober 2010

Lillefe

Jbk skriver:

Måske hun bare er sådan...jeg ville lade hende rode med det og selv bare opføre mig pænt....og familie skal man jo heldigvis ikke være venner med... jeg kan ikke selv lide min svorger og det er vidst ret gensidigt, men fred med det..vi er bare langt fra hinanden...

Anmeld

9. oktober 2010

Svei

Chewy skriver:

Derfor kan hun jo godt opføre sig ordenligt eller i det mindste have røv nok i bukserne til at melde ud, at det er sådan hun har det... Det der med bevidst at undlade at svare hendes indlæg på Facebook osv. det er da lousy. Og ja, nu er de trods alt i familie sammen - om hun kan li det eller ej - og derfor må man altså se igennem fingre med nogle ting og få det bedste ud af det... 

Jo, men nu kan man jo ikke ændre andre og man skal dælme da heller ikke passe ind bare for at tække..de mennesker der opfører sig sådan har det jo nok værst selv.

Men jeg ville bare aldrig prøve at få folk til at kunne lide mig hvis de har valgt ikke at kunne...så længe jeg ved jeg opfører mig pænt og ikke bevidst har gjort noget for at genere så kan jeg ikke gøre andet og så må det bare være sådan.

Anmeld

9. oktober 2010

dorthemus

Perl skriver:

ej dorthe hvor er du sød  det er bare så sødt sagt.. ! (nu kender jeg hende jo ikke så godt, men er sikker på du har ret!)

Jeg kender hende og hun er det sødeste og smukkeste du kan tænke dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.