Gode råd til tørre læber!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Maddox

kitty skriver:

Det ser ud til at være en rimelig pris. Jeg elsker den creme, og bruger den også, hvis mine knoer er tørre og sprukne. Som du kan se på siden fåes den også som "læbestift", men tror du får mere for pengene ved at købe den som creme.

Tror du bliver glad for den!

Vil sige det samme - bare foreslå at det er salven du køber, den kan bruges til ALT! Tørre/sprukne læber, sår og revner, tørre albuer, revnede brystvorter, røde babynumser... you name it...!

Den lugter lidt fælt, men skidtet virker.. jeg har den selv altid i tasken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

<3

Tilmeldt skriver:

Ja, det kunne jeg godt forstille mig faktisk! 

Men er det ik noget med at man kommer til at lugte ret meget, af B-vitamin!?

næh ikke mig bekendt

Anmeld

9. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Du skal købe Forsvarets Hudsalve. Den koster 50 kr i føtex og findes i to udgaver. 1 pakke med 1 stor stift, og en pakke med to små stifter, hvor den ene er en sunblocker.

Den er genial, og uden parabener osv. Den blev udviklet til det svenske forsvar for 50 år siden, og er en universal stift!! Og meget meget effektiv!  Og så i øvrigt produceret af Valmed som jo er kendt for deres graviditetstests, så de plejer at være placeret i nærheden af dem. Man kan selvf. også købe dem på nettet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2010

BubbieBear

Vaseline

Smør et godt lag på inden du ligger dig til at sove om aftenen, så har du silkebløde læber om morgenen

Anmeld

9. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du skal købe Forsvarets Hudsalve. Den koster 50 kr i føtex og findes i to udgaver. 1 pakke med 1 stor stift, og en pakke med to små stifter, hvor den ene er en sunblocker.

Den er genial, og uden parabener osv. Den blev udviklet til det svenske forsvar for 50 år siden, og er en universal stift!! Og meget meget effektiv!  Og så i øvrigt produceret af Valmed som jo er kendt for deres graviditetstests, så de plejer at være placeret i nærheden af dem. Man kan selvf. også købe dem på nettet.

aHA!!! Det var da  noet billigere end elizabeth arden..

Anmeld

9. oktober 2010

Manakauapo

Når mine læber sprækker plejer jeg at bruge en Mentholatum Lipbalm! Mentholatumen gør at dine læber ikke sprækker, og ellers fungerer den ligesom en rigtig læbepomade

Anmeld

9. oktober 2010

Lunae

Jeg sværger til rosebud original! Den hjælper på mig når jeg har sprukne læber eller forkølelsessår! Brug den hver dag, også når dine læber ikke fejler noget

Anmeld

10. oktober 2010

Meliora

Tilmeldt skriver:

Er det denne?

http://www.shopping4net.dk/Skoenhed/Til-hende/Hudpleje/Specialprodukter/Eight-Hour-Cream.htm

Det var sq lige før man skulle ofre de 149,-!! Er det normal prisen`?

Man kan vist tit få de små tuber til 80 kr. I Bilka og føtex:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.