Gode råd til tørre læber!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.703 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

Jeg har nu i 3 uger haft sprækket/tørre læber... Det er især i begge mundvige.. Der revner det og svider!!

Læbepromade hjælper tilsyneladende ikke.. Nu har ejg i et par dage brugt E-vitamin salve, som ejg brugte til min bryst vorte, da den var revnet.. Men synes heller ik det hjælper...

HJÆLP... Det ser sq  farligt ud, og er ret irriterende!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

tochri

Hej

Jeg kan varmt anbefale eight hour fra Elisabegh Arden. Det er lidt peberet men meget drøj og hjælper.

Anmeld

9. oktober 2010

<3

Tilmeldt skriver:

Jeg har nu i 3 uger haft sprækket/tørre læber... Det er især i begge mundvige.. Der revner det og svider!!

Læbepromade hjælper tilsyneladende ikke.. Nu har ejg i et par dage brugt E-vitamin salve, som ejg brugte til min bryst vorte, da den var revnet.. Men synes heller ik det hjælper...

Det er højst sandsynlig B vitaminmangel så start du med det i stedet for

Anmeld

9. oktober 2010

M.O.A.R.

Tilmeldt skriver:

Jeg har haft brugt vaseline.

Lider af det samme selv, det fjerner det ikke , men det gør at det ikke sprækker så meget.

Skal selv på apoteke på mandag og høre om de har noget mod det, så vil faktisk foreslå dig at gøre det samme

Anmeld

9. oktober 2010

Meliora

Tilmeldt skriver:

læbepomade bør man faktisk ikke bruge, da de indeholder vand, som udtørrer.

Eight hour creme fra Elizabth Arden er og bliver min sikre redning hver gang jeg har tørre læber. Det skinner pænt som lipgloss, føles ikke klistret og hjælper med at hele. Har den altid i tasken.

Ellers er mentholatum salve også godt:-)

Anmeld

9. oktober 2010

A&F

Inden du går i seng, kan du også prøve at bruge en tør tandbørste på dine læber. Brug blide bevægelser og så tag noget læbepromade på efter det.

Det virker på mig

Anmeld

9. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

mit bedste råd er: drik minimum 2 liter vand gerne 3 om dagen....

og sørg for at holde dine mundvige tørre, smør dem med fugtughedscreme eller fed creme

Anmeld

9. oktober 2010

Kirle skriver:

Det er højst sandsynlig B vitaminmangel så start du med det i stedet for

Ja, det kunne jeg godt forstille mig faktisk! 

Men er det ik noget med at man kommer til at lugte ret meget, af B-vitamin!?

Anmeld

9. oktober 2010

FruRafn skriver:

læbepomade bør man faktisk ikke bruge, da de indeholder vand, som udtørrer.

Eight hour creme fra Elizabth Arden er og bliver min sikre redning hver gang jeg har tørre læber. Det skinner pænt som lipgloss, føles ikke klistret og hjælper med at hele. Har den altid i tasken.

Ellers er mentholatum salve også godt:-)

Er det denne?

http://www.shopping4net.dk/Skoenhed/Til-hende/Hudpleje/Specialprodukter/Eight-Hour-Cream.htm

Det var sq lige før man skulle ofre de 149,-!! Er det normal prisen`?

Anmeld

9. oktober 2010

otlitrom

Tilmeldt skriver:

Er det denne?

http://www.shopping4net.dk/Skoenhed/Til-hende/Hudpleje/Specialprodukter/Eight-Hour-Cream.htm

Det var sq lige før man skulle ofre de 149,-!! Er det normal prisen`?

Det ser ud til at være en rimelig pris. Jeg elsker den creme, og bruger den også, hvis mine knoer er tørre og sprukne. Som du kan se på siden fåes den også som "læbestift", men tror du får mere for pengene ved at købe den som creme.

Tror du bliver glad for den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.