leje af hus - regler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

bøgelund

quar20 skriver:

udlejeren skal stå for den regning - og eks. kloarkafgift eller hvad det nu hedder...

Vi er medlem af LLO og dem kontakte vi da vi lejede et hus af en privat - da vi også altid fik regningen..!!

Står der intet om det i lejekontrakten skal lejekontrakten smides nede ved LLO - for når man lejer et hus er der nogle flere regler end ved lejligheder - da der er mere man selv skal holde og som udlejer skal stå for..!!

okay, man må da ku se en liste over de ting på nettet? ville nemlig helst ordne det, da vi kender dem vi lejer huset af. er jo ikke sikkert det bliver noget problem. gider bare ikke betale, hvis det er udlejers pligt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Jetjen

bøgelund1 skriver:

det eneste der står er, at forbrugsafgifter betales efter måler. og der hører det da ikke ind under vil jeg mene.. ellers står der kun hvad vi har givet i indskud, og opsigelsesperiode mv. 

så hvis der ikke står noget, så er det udlejerens post? 

Jo så vil jeg også mene det er udlejers post.

Anmeld

9. oktober 2010

Svei

okay, man må da ku se en liste over de ting på nettet? ville nemlig helst ordne det, da vi kender dem vi lejer huset af. er jo ikke sikkert det bliver noget problem. gider bare ikke betale, hvis det er udlejers pligt.. 

Spørg dem da, især hvis du kender dem...mit er ikke regnet ind i husleje og det ved jeg, så derfor betaler jeg da bare udover. Ved min lejer ikke er ude på at tjene på det, det skal bare løbe rundt.

Kan jo være din lejer bare har glemt at regne det med i huslejen, og hvis ikke de er det, så bliver de vel bare lagt på, altså du betaler jo ikke mere om det er på den ene eller anden måde...

Anmeld

9. oktober 2010

quar20

bøgelund1 skriver:

Nej for ku man finde ALLE punkter på nettet over lejeloven ja hvorfor sku LLO så være der til hjælp ..!!

Ku læse at i kender dem - jamen spørg dem ad..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.