Grød - afføring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Vi er endnu på begynderstadiet...hun får IKKE HJEMMELAVET risgrød. Vil lige se hvordan hun tager imod det før jeg kaster mig over gryderne......hvornår må de få grøntsager??

Synes efterhånden kun jeg hører at de ikk vil spise det hjemmelavede men labber det andet i dig.. Vil Runa ha det??

På min seddel står der at de må få gulerod, kartoffel, squash, broccoli og blomkål fra 4 måneder.. Altså med måde,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Synes efterhånden kun jeg hører at de ikk vil spise det hjemmelavede men labber det andet i dig.. Vil Runa ha det??

På min seddel står der at de må få gulerod, kartoffel, squash, broccoli og blomkål fra 4 måneder.. Altså med måde,,

Broccoli og blomkål!!?? Så blir det efter dåben på søndag så hun ikke forpester kirken og selskabet

Har du en opskriftsbog eller??

Runa er liiiidt skeptisk, men idag spiste hun mere end dobbelt så meget som de forrige dage...så det kommer stille og roligt tror jeg

Anmeld

8. oktober 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Broccoli og blomkål!!?? Så blir det efter dåben på søndag så hun ikke forpester kirken og selskabet

Har du en opskriftsbog eller??

Runa er liiiidt skeptisk, men idag spiste hun mere end dobbelt så meget som de forrige dage...så det kommer stille og roligt tror jeg

Haha..

Nej, det er bare en seddel fra SP..

Okay.. Jeg synes der kommer mere ud end der kommer ind..
Tror jeg er nødt til at købe noget pulver noget og se.. Det lyder som om det virker bedre..

Anmeld

9. oktober 2010

Pige2009

Maria. skriver:

Okay.. Det har hun bestemt ikke.. Det er nærmest vand der kommer ud.. Med lidt "grød" i.. Ja undskyld detaljerne..
Er bare bange for at det ikk har noget med det at gøre, men hun fik det dagen efter vi startede på grød.. (hirse) men det er jo alligevel ikk meget der kommer ind..

Hun er ellers glad og spiser godt ved mig..

Jeg tror, jeg ville konsultere lægen på mandag, hvis det fortsætter

Anmeld

9. oktober 2010

Bare mig..

Hej søde..

Min datter er jo snart 5 mdr. og har så været på grød i en god mdr.s tid.. Hendes afføring er blevet MEGET hård, og der kommer kugler ud på størrelse med en golfkugle, så herhjemme døjer vi MEGET med maven og afføringen lige nu..

Vi har prøvet sveskemos, lactollose (staves) og movikol og intet har en god effekt endnu, og hendes afføring har været sådan i fjorten dage -tre uger nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.