Grød - afføring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

smokin

Malous afføring er militærgrøn når hun får hirsegrød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

louise8723

Maria. skriver:

Men hva med helt i starten?

hmm den må du lige uddybe.. mener du at der er noget galt med afførringen hos jer?

Anmeld

8. oktober 2010

Karo

Ja deres afføring ændre sig meget.

Ida fik hård mave til at starte med. Derfor gav jeg hende sveskemos og efter 2 måltider (samt massage af maven, og cykelture med benene) gik der endelig hul på bulden. Men jo, både farve, konsistens og lugten ændre sig.

Anmeld

8. oktober 2010

Maria.

Baagøe skriver:

Træg mave er det samme som hård mave

Okay.. Det har hun bestemt ikke.. Det er nærmest vand der kommer ud.. Med lidt "grød" i.. Ja undskyld detaljerne..
Er bare bange for at det ikk har noget med det at gøre, men hun fik det dagen efter vi startede på grød.. (hirse) men det er jo alligevel ikk meget der kommer ind..

Hun er ellers glad og spiser godt ved mig..

Anmeld

8. oktober 2010

Karo

Maria. skriver:

Okay.. Det har hun bestemt ikke.. Det er nærmest vand der kommer ud.. Med lidt "grød" i.. Ja undskyld detaljerne..
Er bare bange for at det ikk har noget med det at gøre, men hun fik det dagen efter vi startede på grød.. (hirse) men det er jo alligevel ikk meget der kommer ind..

Hun er ellers glad og spiser godt ved mig..

Sådan ser det ud i starten inden de rigtig begynder at spise. Og så ændre det sig langsomt og bliver mere fast.

intet unormalt i det

Anmeld

8. oktober 2010

Maria.

Zette skriver:

Malous afføring er militærgrøn når hun får hirsegrød

Malous var nærmest neon grøn i dag!! :-O shit..

Hvordan er konsistensen?? Mmmm..

Anmeld

8. oktober 2010

Maria.

Karo skriver:

Sådan ser det ud i starten inden de rigtig begynder at spise. Og så ændre det sig langsomt og bliver mere fast.

intet unormalt i det

Tusind tak!! Du ander ikk hvor glad jeg er for at høre det..

Men er det så også normalt St der kommer mindre af det, men mange gange om dagen? For førhen kom det kun een gang hver 2-3 dag..?

Anmeld

8. oktober 2010

smokin

Maria. skriver:

Malous var nærmest neon grøn i dag!! :-O shit..

Hvordan er konsistensen?? Mmmm..

tror jeg kan forme boller af den.... tyk tyk dej! og grumset... sådan med små gryn i....

Anmeld

8. oktober 2010

Maria.

louise4060 skriver:

hmm den må du lige uddybe.. mener du at der er noget galt med afførringen hos jer?

Det troede jeg.. Men det ser ud som om det er meget normalt..

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Really? DET skal prøves

RØDBEDER!!!...awsome!!! Det eksperiment lavede (haha; lavede ) jeg med børnene i børnehaven en gang...deres tis blev rødt og de blev vildt begejstrede

Ja sådan en pædagog er jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.