Hvad er bedst for vores hund når vi står på flyttedagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Mira0911

Meilby skriver:

Vi er lige flyttet her for 14 dage siden, og der havde vi Lady med oppe i lejligheden den dag vi fik nøglen, så hun kunne få lov til at snuse og kigge rundt inden vores ting kom derop På selve flyttedagen var hun oppe hos min mor, og kom så med herop, da alle tingene var flyttet Hun tog det utrolig pænt, da hun kom herop selvom her stadig var flytterod Jeg tror det har hjulpet hende rigtig meget at hun fik lov til at snuse rundt inden vores ting kom herop

Jeg tror også vi tager ham ud i lejligheden når vi får nøglen... og på selve flyttedagen er han i den nye lejlighed sammen med mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Jeg er bare bange for at han vil blive noget så forvirret af de gange der kommer folk og henter læs... Når de slæber ting og sager ud i trailer og biler, har han mulighed for at rende med ud på vejen... 

Det nye sted, bliver jeg når det første læs er afleveret derude.. Og der jeg hele dagen og der kan han være hos mig og undersøge det hele... 

Og han kan øve sig lidt på trappen, mens de henter nye læs... 

Okay, hvis du bliver der efter første læs, så synes jeg nok også du skal tage ham med i første læs  Ved os var der ingen af os der blev der mellem læssene, så der syntes vi det andet var smartest.

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Okay, hvis du bliver der efter første læs, så synes jeg nok også du skal tage ham med i første læs  Ved os var der ingen af os der blev der mellem læssene, så der syntes vi det andet var smartest.

Jeg tror også det bliver sådan.... 

Anmeld

9. oktober 2010

BabyStella!

MoarJ skriver:

Det er svært at bestemme sig til hvad der er bedst... 

Jeg er lidt bange for at han vil blive forvirret når de kommer og henter flyttelæs osv.. 

Du er der jo, ikke? Mens de kommer med mere?

Anmeld

9. oktober 2010

BabyStella!

MoarJ skriver:

Det er svært at bestemme sig til hvad der er bedst... 

Jeg er lidt bange for at han vil blive forvirret når de kommer og henter flyttelæs osv.. 

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

BabyStella! skriver:

Jeg bliver der fra første læs er afleveret... :) 

Anmeld

9. oktober 2010

BabyStella!

MoarJ skriver:

Jeg bliver der fra første læs er afleveret...  

Mon ikke det kommer til og gå så? Så kan hunden rende rundt for sig selv, og du er der jo, så den ikke er et helt "fremmed" sted - forstår du?

Jeg tager ihvertfald Paco med i første læs, og så får han lov og rende rundt mellem benene på mig, mens jeg koordinere og pakker ud

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

BabyStella! skriver:

Mon ikke det kommer til og gå så? Så kan hunden rende rundt for sig selv, og du er der jo, så den ikke er et helt "fremmed" sted - forstår du?

Jeg tager ihvertfald Paco med i første læs, og så får han lov og rende rundt mellem benene på mig, mens jeg koordinere og pakker ud

Lige præcis... :) 

Det bliver også sådan her... 

Anmeld

9. oktober 2010

morethanperfect

Jeg ville sende ham hen et sted han var tryg .. Og først tage ham hen til det nye sted , når i skulle være der hele tiden -

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

morethanperfect skriver:

Jeg ville sende ham hen et sted han var tryg .. Og først tage ham hen til det nye sted , når i skulle være der hele tiden -

Vi kan ikke sende ham nogen steder hen hvor han vil være tryg... Jeg går alligevel i den nye lejlighed hele dagen, hvor vi flytter... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.