Cut cut (læbebånd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Det lyder fuldstændigt som Maluccas... Hun vil heller ikke ha´børste de øverste fortænder.... -Og vi har også været til eftersyn... Men helt ærligt, så kan jeg altså IKKE huske om hun havde sine fortænder på det tidspunkt....

Kan du løfte ud i Emmas overlæbe?? -Det kan jeg nemlig ikke ved Maluccas... -Så stramt er det

Det ved jeg ikke om jeg kan, for har aldrig turdet det, da det ser MEGET stramt ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

KWL

Tilde faldt en dag hos DP'eren. Læbebåndet sprang. Selvfølgelig gjorde det ondt da hun slog munden i skuffen men hun havde ikke ondt i båndet efter følgende.

KNUS

Anmeld

11. oktober 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Det ved jeg ikke om jeg kan, for har aldrig turdet det, da det ser MEGET stramt ud...

Fik du ringet til tandlægen??

Jeg fik en tid til Malucca den 3 nov. (kunne også ha´fået før, men det passer bare ikke ind før)

Tanddamen sagde de sikkert ville cutte det før de blivende tænder, men det var ikke sikkert, det var dem der gjorde det... I min forbløffelse glemte jeg helt at spørge hvem der så gjorde det... Altså om det var en speciel tandlæge eller sygehuset...

Anmeld

11. oktober 2010

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Fik du ringet til tandlægen??

Jeg fik en tid til Malucca den 3 nov. (kunne også ha´fået før, men det passer bare ikke ind før)

Tanddamen sagde de sikkert ville cutte det før de blivende tænder, men det var ikke sikkert, det var dem der gjorde det... I min forbløffelse glemte jeg helt at spørge hvem der så gjorde det... Altså om det var en speciel tandlæge eller sygehuset...

Ja, har faktisk lige ringet, og det var så heldigt at de havde en tid i morgen, hvilket passer perfekt, da Emma alligevel holder fri i morgen. Sundhedsplejersken kommer nemlig til 2-års besøg.

Rart at få det afklaret så hurtigt... skal nok lige melde tilbage, når vi har været dernede. Jeg synes det er synd, hvis de skal have det klippet, men på den anden side er det osse synd hvis de går og har ondt hele tiden, ikk?...

Anmeld

11. oktober 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Ja, har faktisk lige ringet, og det var så heldigt at de havde en tid i morgen, hvilket passer perfekt, da Emma alligevel holder fri i morgen. Sundhedsplejersken kommer nemlig til 2-års besøg.

Rart at få det afklaret så hurtigt... skal nok lige melde tilbage, når vi har været dernede. Jeg synes det er synd, hvis de skal have det klippet, men på den anden side er det osse synd hvis de går og har ondt hele tiden, ikk?...

Altså jeg tror ikke de har ondt - ondt, måske mere det er alla det genere... Og så jo det nok ondt når bisserne bliver børstet....

Men jeg tænker lidt om det også har været stramt da Lutten var lille-lille og var rigtig dårlig til at sutte på bryst... Og sutteflaske  -Og hun sutter stadig "mærkeligt" på sutteflasken. (Ja hun får stadig natbajer)

Men måske det også kan ha´indvirkning på deres sprog? Arhmen altså du kan godt høre det fylder en del det der læbebånd

Anmeld

11. oktober 2010

Ida.

Rose <3 skriver:

Altså jeg tror ikke de har ondt - ondt, måske mere det er alla det genere... Og så jo det nok ondt når bisserne bliver børstet....

Men jeg tænker lidt om det også har været stramt da Lutten var lille-lille og var rigtig dårlig til at sutte på bryst... Og sutteflaske  -Og hun sutter stadig "mærkeligt" på sutteflasken. (Ja hun får stadig natbajer)

Men måske det også kan ha´indvirkning på deres sprog? Arhmen altså du kan godt høre det fylder en del det der læbebånd

Ved intet om læbebånd...så har ikke noget at kommentere på det

Men den tråd du har oprettet om julegaver kan jeg ikke få lov at svare på...mon det kun er hos mig? Ellers kan det være, du skal prøve at oprette den igen

Anmeld

11. oktober 2010

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Ved intet om læbebånd...så har ikke noget at kommentere på det

Men den tråd du har oprettet om julegaver kan jeg ikke få lov at svare på...mon det kun er hos mig? Ellers kan det være, du skal prøve at oprette den igen

Underligt for Karo kunne godt svare...

men den ser faktisk også lidt underlig ud her hos mig....

Prøv lige igen om du kan??

Anmeld

11. oktober 2010

Ida.

Rose <3 skriver:

Underligt for Karo kunne godt svare...

men den ser faktisk også lidt underlig ud her hos mig....

Prøv lige igen om du kan??

Det vil den godt nok ikke...hver gang jeg prøver at sætte curseren i skrivefeltet, laver den bare "hånd"...mærkeligt...jeg må lige skrive til monsieur Henrik...

Anmeld

11. oktober 2010

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Det vil den godt nok ikke...hver gang jeg prøver at sætte curseren i skrivefeltet, laver den bare "hånd"...mærkeligt...jeg må lige skrive til monsieur Henrik...

Ej jamen det gør den også ved mig,

Anmeld

11. oktober 2010

S-anne

Lige en bemærkning.

Jeg fik først klippet mit læbebånd da jeg gik i 8. klasse og indtil da havde jeg ingen gener bortset fra mellemrum mellem fortænderne. Og jeg tror egentligt ikke at det stramme læbebånd var direkte årsag til mit mellemrum, de sagde at kunne have en indvirkning og at det var for en sikkerheds skyld at de klippede det. Det foregik bare ved den kommunale tandpleje hvor jeg fik lattergas, en sprøjte og et sting og så lige tilbage til matematiktimen bagefter...

Så inden smerter eller sprogvanskeligheder (eller suttebesvær...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.