Cut cut (læbebånd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.999 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Hvem klipper et læbebånd hvis det er for stremt... Tandlæge/læge/sygehuset???

Knus en ravnemor der først har opdaget NU at Luttens læbebånd er ALT-ALT-ALT for stremt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

LIZO

det gør lægen...

Anmeld

8. oktober 2010

Klumpe-dumpe

LIZO skriver:

det gør lægen...

Tak, men du tænker ikke på tungebånd vel???

Anmeld

8. oktober 2010

S-anne

Hvis du tænker læbebånd så er det tandlægen. Jeg fik mit klippet for at undgå at jeg fik mellemrum mellem fortænderne (igen) efter togskinnerne kom af....

Hvis det er tungebånd så tror jeg det er en læge du skal forbi.

Sanne

Anmeld

8. oktober 2010

S-anne

...hmm du mener jo nok læbebånd som du jo skriver i overskriften

Anmeld

8. oktober 2010

LIZO

sorry.. mig der læste forkert.. prøv at ring til lægen og tandlægen og spørg dem...

Anmeld

8. oktober 2010

Klumpe-dumpe

SanneDS skriver:

Hvis du tænker læbebånd så er det tandlægen. Jeg fik mit klippet for at undgå at jeg fik mellemrum mellem fortænderne (igen) efter togskinnerne kom af....

Hvis det er tungebånd så tror jeg det er en læge du skal forbi.

Sanne

Havde du meget ondt bagefter???

Som sagt så har jeg lige opdaget at min datters er alt for stremt... (Undre mig så over hvordan dælen der kunne gå 19½ mdr. før jeg opdagede det)

Men hun har nemlig også mellemrum mellem fortænderne, hvor jeg kan se båndet sidde imellem.... Så det er jo (nok) nu det skal klippes inden de blivende tænder kommer...

Anmeld

10. oktober 2010

S-anne

Jeg kan ikke huske at det gjorde ondt bagefter, men det har vel nok været ømt. Jeg ved ikke om de sådan rutinemæssigt klipper læbebånd på alle hvis de er stramme. Hvis jeg var dig ville jeg vente med at gøre mere til næste gang i skal til tandlægen og så høre hans/hendes mening.

Anmeld

10. oktober 2010

Bondepigen

Hvem klipper et læbebånd hvis det er for stremt... Tandlæge/læge/sygehuset???

Knus en ravnemor der først har opdaget NU at Luttens læbebånd er ALT-ALT-ALT for stremt

Emma har osse meget stramt læbebånd ved de øverste fortænder og mellemrum mellem tænderne... Men jeg anede virkelig ikke, at det skulle klippes... men havde da godt nok tænkt mig at spørge tandlægen, når hun skal til eftersyn igen engang, for jeg tænker at det måske gør ondt, når jeg børster de øverste tænder... det er hun nemlig ikke så glad for...

Men måske jeg skulle prøve at ringe til tandlægen nu i stedet... Jeg undrer mig bare over at tandlægen ikke så det eller sagde noget til det sidst vi var der...da det altså er meget tydeligt ved Emma...

Anmeld

10. oktober 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Emma har osse meget stramt læbebånd ved de øverste fortænder og mellemrum mellem tænderne... Men jeg anede virkelig ikke, at det skulle klippes... men havde da godt nok tænkt mig at spørge tandlægen, når hun skal til eftersyn igen engang, for jeg tænker at det måske gør ondt, når jeg børster de øverste tænder... det er hun nemlig ikke så glad for...

Men måske jeg skulle prøve at ringe til tandlægen nu i stedet... Jeg undrer mig bare over at tandlægen ikke så det eller sagde noget til det sidst vi var der...da det altså er meget tydeligt ved Emma...

Det lyder fuldstændigt som Maluccas... Hun vil heller ikke ha´børste de øverste fortænder.... -Og vi har også været til eftersyn... Men helt ærligt, så kan jeg altså IKKE huske om hun havde sine fortænder på det tidspunkt....

Kan du løfte ud i Emmas overlæbe?? -Det kan jeg nemlig ikke ved Maluccas... -Så stramt er det :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.