Sol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Magsen

Maja88 skriver:

ja men hvad så med pigment fejl på resten af kroppen og er jo ikke alle som får det. Jeg har endnu ingen fået.

Men med hensyn til strækmærker så er det vist ikke en god kombi med sol, så længe de er mørke.

Der skal vist gå et stykke tid og de skal falme i farven inden de må få sol

citerer lige:

Man må gerne tage sol. Men fordi din mave er udspilet kan du få lidt pigment fejl.

Knus Diana

hmm, nedtur, det med strækmærker altså ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Maja88

Maggieh skriver:

citerer lige:

Man må gerne tage sol. Men fordi din mave er udspilet kan du få lidt pigment fejl.

Knus Diana

hmm, nedtur, det med strækmærker altså ..

Ja du KAN få, men ikke alle gør det. Jeg har absolut ingen fået

Anmeld

8. oktober 2010

Magsen

Sabina92 skriver:

det var tidligt, min mave er ikke så stor endnu (:

eeej det nu ikke tidligt at have fået strækmærker når man er næsten 38 fulde uger hehe :b

Anmeld

8. oktober 2010

Sabina92

Maggieh skriver:

eeej det nu ikke tidligt at have fået strækmærker når man er næsten 38 fulde uger hehe :b

årh forstod sådan at du ikke var så langt henne (: Ihh dejligt så kommer baby snart ud, strækmærker er til at leve med, de kan blive pæne efter noget tid

Anmeld

8. oktober 2010

Magsen

Maja88 skriver:

Ja du KAN få, men ikke alle gør det. Jeg har absolut ingen fået

jeg har da heller ikke sagt at alle får det :b sagde bare at det sikkert var grunden til at man dækked men det var det så ikke engang kan jeg se :b

Anmeld

8. oktober 2010

Magsen

Sabina92 skriver:

årh forstod sådan at du ikke var så langt henne (: Ihh dejligt så kommer baby snart ud, strækmærker er til at leve med, de kan blive pæne efter noget tid

hehe nejnej

jaa <3 tror nu også man ser mere positivt på det når man har fået belønningen for det hehe

Anmeld

8. oktober 2010

Sabina92

Maggieh skriver:

hehe nejnej

jaa <3 tror nu også man ser mere positivt på det når man har fået belønningen for det hehe

Ja da ((: det er en helt naturlig ting, bare en dårlig ting at have,  - Men det er glemt når baby er ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.