Sol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Sabina92

Hjælp tøser, Jeg står og skal på ferie til Lalandia i nov. Men vil gerne lige et par gange i sol først (: Men har altid vært imod at gøre det som gravid, kan der egentlig ske noget ved det.

Plejede at tage for 30-40kr. pr. gang før.. Så tænkt her efter 5mdr. om jeg skal tage for 20-30kr hver dag eller sådan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Maja88

Sabina92 skriver:

Hjælp tøser, Jeg står og skal på ferie til Lalandia i nov. Men vil gerne lige et par gange i sol først (: Men har altid vært imod at gøre det som gravid, kan der egentlig ske noget ved det.

Plejede at tage for 30-40kr. pr. gang før.. Så tænkt her efter 5mdr. om jeg skal tage for 20-30kr hver dag eller sådan ?

jeg spurgte lægen om jeg måtte gå i sol og det MÅ MAN GERNE....

bare man ikke gør det flere gange dagligt så må man gerne.

Anmeld

8. oktober 2010

Sabina92

Maja88 skriver:

jeg spurgte lægen om jeg måtte gå i sol og det MÅ MAN GERNE....

bare man ikke gør det flere gange dagligt så må man gerne.

Tager du stadig sol og hvor langt var du henne?

Anmeld

8. oktober 2010

Magsen

ååårh, den har jeg også bare tvivlet meeeget over og jeg har ikke taget sol en eeeneste gang siden jeg blev gravid hvis der nu ku ske noget.. men vil super gerne ..

Anmeld

8. oktober 2010

Maja88

Sabina92 skriver:

Tager du stadig sol og hvor langt var du henne?

jeg er 18+1 i dag og ja jeg tager sol. eller er begyndt igen, da lægen sagde god for det.

Jeg tog altid en 15-20min før, men nu tager jeg maks 10min da ens hud er mere tynd og derfor hurtigere bliver rød

Anmeld

8. oktober 2010

Sabina92

Maja88 skriver:

jeg er 18+1 i dag og ja jeg tager sol. eller er begyndt igen, da lægen sagde god for det.

Jeg tog altid en 15-20min før, men nu tager jeg maks 10min da ens hud er mere tynd og derfor hurtigere bliver rød

Jeg er 18+5 idag ((: Tror altså jeg gør det og så med et håndklæde over maven for at være sikker. Elsker virkelig at tage sol

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Man må gerne tage sol. Men fordi din mave er udspilet kan du få lidt pigment fejl.

Knus Diana

Anmeld

8. oktober 2010

Maja88

Sabina92 skriver:

Jeg er 18+5 idag ((: Tror altså jeg gør det og så med et håndklæde over maven for at være sikker. Elsker virkelig at tage sol

hvad skulle håndklædet hjælpe. fik at vide af lægen at solarie på ingen måde kan skade bebser

Anmeld

8. oktober 2010

Sabina92

Maggieh skriver:

ååårh, den har jeg også bare tvivlet meeeget over og jeg har ikke taget sol en eeeneste gang siden jeg blev gravid hvis der nu ku ske noget.. men vil super gerne ..

Ja /; årh det er lidt svært om man skal gør det eller ikke

Anmeld

8. oktober 2010

Magsen

Sabina92 skriver:

Ja /; årh det er lidt svært om man skal gør det eller ikke

ja precis. man vil jo ikke gøre noget der skader barnet ..

mmh, tænkte lige om der er nogen der ved hvordan det er med sol og strækmærker? bliver de mere tydelige eller noget hvis man ikke dækker dem eller hvad sker der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.