grinny skriver:
Jeg modtog i mandags en vare som var ødelagt, ringede med det samme til firmaet, men ingen tog den. Fik så fat i dem tirsdag hvor de lovede mig at ringe tilbage senere på dagen eller tidligt onsdag, modtog så ikke noget opkald så valgte senere onsdag at ringe selv, hvor jeg fik af vide at der ikke var sket mere med sagen, men at de ville finde ud af noget torsdag morgen og så ringe tilbage til mig. De har stadig ikke ringet eller svaret på min mail og telefonen er slukket, da den går direkte på telefonsvareren.
Hvad skal jeg gøre? Har overvejet at ringe til forbrugerrådet, men er det for tidligt?
Det er virkelig dårlig kundeservice synes jeg!
Kloge hoveder - hjælp mig!
Hej
Endelig lidt jeg ved noget om 
Jeg synes du skal starte med at gå herind:
http://www.trustpilot.dk/ og så søge på firmaets navn
Så får du en fornemmelse af hvordan andres oplevelse har været med virksomheden, hvis det er består mit studiejob i netop at hjælpe folk i din situation (dog ikke juridisk men vejledning) så hvis det er, kan du sende mig en pb så kan jeg evt undersøge hvordan man bedst forholder sig til den enkelte virksomhed? Der er nemlig nogle virksomheder der er nogle rigtige svindlere, og andre har dygtige chefer men inkkompetente medarbejdere, så det er lidt forskelligt hvad der er smartest at gøre
Anmeld