Hvordan skal jeg forholde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

M.O.A.R.

grinny skriver:

Monster dårlig kundeservice. De kunne da i hvert fald bare lige svare på min mail.

Ja det skulle man da mene..

Så de sidste gang man handler der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

grinny

SolsikkeBlomst skriver:

Der er 2 ting: 1 - de har ikke pakket varen ordentligt og 2 - så er det post dk's ansvar at håndterer pakken ordentligt. Så medmindre der var TYDELIG slag/hul på pakken da du fik den, er det firmaet der har ansvaret og ikke post dk.

Der var intet at se på kassen den kom i, derfor undre det mig også hvordan det kan være sket, fordi der er vel ingen der pakker en skadet vare og sender den?

Anmeld

8. oktober 2010

grinny

MaleneF skriver:

Ja det skulle man da mene..

Så de sidste gang man handler der.

Det er det i hvert fald, både første og sidste gang 

Anmeld

8. oktober 2010

Snefnug1984

Der var intet at se på kassen den kom i, derfor undre det mig også hvordan det kan være sket, fordi der er vel ingen der pakker en skadet vare og sender den?

Tja, i dagens danmark, skal man ikke være så sikker.. især når de ikke svarer på dine henvendelser.. ellers er det måske en god sag for kontant.. haha

Anmeld

8. oktober 2010

grinny

SolsikkeBlomst skriver:

Tja, i dagens danmark, skal man ikke være så sikker.. især når de ikke svarer på dine henvendelser.. ellers er det måske en god sag for kontant.. haha

Hehe, ja det er det helt sikkert

- men hvor er det dog irriterende og synd for mit lille marsvin som må bo i et mindre bur fordi der bare ikke sker en skid.

Anmeld

8. oktober 2010

Giraffen

grinny skriver:

Jeg modtog i mandags en vare som var ødelagt, ringede med det samme til firmaet, men ingen tog den. Fik så fat i dem tirsdag hvor de lovede mig at ringe tilbage senere på dagen eller tidligt onsdag, modtog så ikke noget opkald så valgte senere onsdag at ringe selv, hvor jeg fik af vide at der ikke var sket mere med sagen, men at de ville finde ud af noget torsdag morgen og så ringe tilbage til mig. De har stadig ikke ringet eller svaret på min mail og telefonen er slukket, da den går direkte på telefonsvareren.

Hvad skal jeg gøre? Har overvejet at ringe til forbrugerrådet, men er det for tidligt?

Det er virkelig dårlig kundeservice synes jeg!

Kloge hoveder - hjælp mig! 

Hej

Endelig lidt jeg ved noget om 

Jeg synes du skal starte med at gå herind:

http://www.trustpilot.dk/ og så søge på firmaets navn

Så får du en fornemmelse af hvordan andres oplevelse har været med virksomheden, hvis det er består mit studiejob i netop at hjælpe folk i din situation (dog ikke juridisk men vejledning) så hvis det er, kan du sende mig en pb så kan jeg evt undersøge hvordan man bedst forholder sig til den enkelte virksomhed? Der er nemlig nogle virksomheder der er nogle rigtige svindlere, og andre har dygtige chefer men inkkompetente medarbejdere, så det er lidt forskelligt hvad der er smartest at gøre

Anmeld

8. oktober 2010

M.O.A.R.

grinny skriver:

Det er det i hvert fald, både første og sidste gang 

Forstår dig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.