lige været ved lægen !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

tulleeh

mortilfreja skriver:

Tror det er din ægløsning du mærker til. Jeg kan oz være øm i undelivet ved ægløsning.. Prøv og tage en ægløsningstest..

det gør jeg så (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

tulleeh

SussieThyssen skriver:

Ævs...det lyder da ikke godt..var det så under hele graviditeten?

nej mest i starten (:

som spændinger .. det var der jeg opdagede jeg var gravid (:

men der havde jeg så også spændte bryster som jeg ikke har nu! så tror også det er ægløsning.

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

tulleeh skriver:

nej mest i starten (:

som spændinger .. det var der jeg opdagede jeg var gravid (:

men der havde jeg så også spændte bryster som jeg ikke har nu! så tror også det er ægløsning.

Nåååh..jo men det er ikke ondt som jeg fortolker det.
Spændinger jo, men det er også noget andet.
Puhhh blev da helt forskrækket.

Anmeld

8. oktober 2010

tulleeh

SussieThyssen skriver:

Nåååh..jo men det er ikke ondt som jeg fortolker det.
Spændinger jo, men det er også noget andet.
Puhhh blev da helt forskrækket.

der er forskel fra den smerte jeg havde igår til den smerte jeg havde under min graviditet.

Anmeld

8. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

hej piger. Så var jeg ved lægen! og udmiddelbart kunne han ikke finde nogle årsåger på hvorfor jeg havde øget udflåd og hvorfor jeg havde ondt. Men han sagde det kunne meget nemt være ægløsning da jeg er i midten af min cyklus. skal have min mens om to uger. så der må vi se om mens udebliver hvis jeg har ægløsning i de dage her som han mener det er. Men vi fik også taget en G-test ): Negativ.. så han sagde jeg ikke var gravid. så sagde jeg jo at jeg havde ondt i underlivet ! og så siger han at man ikke plejer ha ondt når man er gravid?! sikke noget vrøvl! JO man gør!  men havde ikke betændelse eller noget. så han kunne ikke rigtig give mig noget svar udover hans test var negativ. Men jeg føler mig altså gravid med de smerter?! for hvad skullle de ellers komme af ;s han siger jo jeg intet fejler ;s så enten kan det være ægløsning som han mener. ellers graviditet som jeg selv mener ):?  men uanset hvad er det jo kun godt med ægløsning så må min mens holde sig væk .. det vil vise sig om to uger (: men er stadig forvirret ?! lægens test kan jo også være usikker? måske er mit hcg ikke så højt?! men skal ha en BP mandag da de ikke sender prøverne ud om weekenderne.. så får jeg jo et HCG - tal(:

uh igang med jer, og håber på det bedste om 14 dage

Anmeld

8. oktober 2010

Miss.Sunshine

tulleeh skriver:

hej piger. Så var jeg ved lægen! og udmiddelbart kunne han ikke finde nogle årsåger på hvorfor jeg havde øget udflåd og hvorfor jeg havde ondt. Men han sagde det kunne meget nemt være ægløsning da jeg er i midten af min cyklus. skal have min mens om to uger. så der må vi se om mens udebliver hvis jeg har ægløsning i de dage her som han mener det er. Men vi fik også taget en G-test ): Negativ.. så han sagde jeg ikke var gravid. så sagde jeg jo at jeg havde ondt i underlivet ! og så siger han at man ikke plejer ha ondt når man er gravid?! sikke noget vrøvl! JO man gør!  men havde ikke betændelse eller noget. så han kunne ikke rigtig give mig noget svar udover hans test var negativ. Men jeg føler mig altså gravid med de smerter?! for hvad skullle de ellers komme af ;s han siger jo jeg intet fejler ;s så enten kan det være ægløsning som han mener. ellers graviditet som jeg selv mener ):?  men uanset hvad er det jo kun godt med ægløsning så må min mens holde sig væk .. det vil vise sig om to uger (: men er stadig forvirret ?! lægens test kan jo også være usikker? måske er mit hcg ikke så højt?! men skal ha en BP mandag da de ikke sender prøverne ud om weekenderne.. så får jeg jo et HCG - tal(:

Godt du blev tjekket

jeg vil så lige sige at jeg får stjernetæske ondt når jeg får ægløsning. Virkelig NAS! Så det er altså normalt for nogen

Anmeld

8. oktober 2010

tulleeh

Miss.Sunshine skriver:

Godt du blev tjekket

jeg vil så lige sige at jeg får stjernetæske ondt når jeg får ægløsning. Virkelig NAS! Så det er altså normalt for nogen

ja 0NDT! troed der var noget rivende galt.. men nok som han sagde, det er muligvis din ægløsning.. når! (:

hvilke dage er så bedst at sexe i ?

Anmeld

8. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

uh igang med jer, og håber på det bedste om 14 dage

mange tak(:

vi er skam igang

det kan ikke gøres for lidt (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.