tulleeh skriver:
hej piger. Så var jeg ved lægen! og udmiddelbart kunne han ikke finde nogle årsåger på hvorfor jeg havde øget udflåd og hvorfor jeg havde ondt. Men han sagde det kunne meget nemt være ægløsning da jeg er i midten af min cyklus. skal have min mens om to uger. så der må vi se om mens udebliver hvis jeg har ægløsning i de dage her som han mener det er. Men vi fik også taget en G-test ): Negativ.. så han sagde jeg ikke var gravid. så sagde jeg jo at jeg havde ondt i underlivet ! og så siger han at man ikke plejer ha ondt når man er gravid?! sikke noget vrøvl! JO man gør! men havde ikke betændelse eller noget. så han kunne ikke rigtig give mig noget svar udover hans test var negativ. Men jeg føler mig altså gravid med de smerter?! for hvad skullle de ellers komme af ;s han siger jo jeg intet fejler ;s så enten kan det være ægløsning som han mener. ellers graviditet som jeg selv mener ):? men uanset hvad er det jo kun godt med ægløsning så må min mens holde sig væk .. det vil vise sig om to uger (: men er stadig forvirret ?! lægens test kan jo også være usikker? måske er mit hcg ikke så højt?! men skal ha en BP mandag da de ikke sender prøverne ud om weekenderne.. så får jeg jo et HCG - tal(:
Jeg havde megaondt da jeg blev gravid, og kunne ikke teste positiv. Jeg rendte til lægen 3-4 gange før det lykkedes at finde ud af, at jeg rent faktisk var gravid. Jeg blev tjekket for underlivsbetændelse, graviditet udenfor livmoder osv, men jeg var i fin form
Da vi ville have nr 2 og nr 3 vidste jeg jo det med smerterne, så jeg var ikke i tvivl, hverken hvornår der var ægløsning eller hvornår der var bid.
Men hvis du er midt i en periode mellem mens, så lyder det som ægløsning... Jeg har også herreondt og øget udflåd, og så er det ellers om at komme igang.... Vores to yngste er lavet efter hvornår jeg kunne mærke ægløsning, og de er lavet i ét forsøg hver
Anmeld