Snyyydt ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

morethanperfect

Maggieh skriver:

nej det er ikke gået, om det er begyndt at sive... altså jeg tror det ikke, det løber ret meget dernede men tror nu ikke det er vandet da der så nok ville være sket noget nu (: ..

det med slimproppen.. altså hvordan ved man om den er gået??

og hvad med dig??

Altså mit vand er begyndt og sive , mit udflåd er meget vandet , så siger man det er fostervand der siver ... Slimproppen , det finder du ud af når du går på toilettet .. Det kan være den sidder på toiletpapiret eller er i underbukserne .. .. 

Men mit vand er begyndt og sive , men der er heller ikke sket noget ved det .. Og det er ikke så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Magsen

morethanperfect skriver:

Altså mit vand er begyndt og sive , mit udflåd er meget vandet , så siger man det er fostervand der siver ... Slimproppen , det finder du ud af når du går på toilettet .. Det kan være den sidder på toiletpapiret eller er i underbukserne .. .. 

Men mit vand er begyndt og sive , men der er heller ikke sket noget ved det .. Og det er ikke så meget

mit er nemlig også meget vandet, men det har det været i meget lang tid og var det også hos sidste jm besøg og da sagde hun at det ikke var fostervand såååe ..

mente nu mere hvordan den ser ud, altså stor eller lille eller hvordan?? ingen jeg spørger kender noget til at slimproppen er gået ..

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

Maggieh skriver:

mit er nemlig også meget vandet, men det har det været i meget lang tid og var det også hos sidste jm besøg og da sagde hun at det ikke var fostervand såååe ..

mente nu mere hvordan den ser ud, altså stor eller lille eller hvordan?? ingen jeg spørger kender noget til at slimproppen er gået ..

http://mamanet.dk/foedsel/fakta-om-slimproppen

Er førstegangsfødende så ved ik rigtig så meget om det

Anmeld

8. oktober 2010

Magsen

morethanperfect skriver:

http://mamanet.dk/foedsel/fakta-om-slimproppen

Er førstegangsfødende så ved ik rigtig så meget om det

det så igen det samme her heh

dvs at din ikke er gået ? heh

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

Maggieh skriver:

det så igen det samme her heh

dvs at din ikke er gået ? heh

Nææ der sker ikke særlig meget ... Men åh hvor jeg bare ikk gider mere nu ..

Anmeld

8. oktober 2010

Magsen

morethanperfect skriver:

Nææ der sker ikke særlig meget ... Men åh hvor jeg bare ikk gider mere nu ..

uff !! og jeg gider bare slet slet slet ikke mere .. kan bare intet mere er virkelig også bare stor .. :b

Anmeld

8. oktober 2010

eirene

businesstigger skriver:

Jeg troede at jeg skulle føde før tid med Alexander men det gik i sig selv igen og så gik der 10-14 dage (5 dage over tid) før at det skete.

Håber ikke du skal vente så længe

Præcis det samme med min Alexander...

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

Maggieh skriver:

uff !! og jeg gider bare slet slet slet ikke mere .. kan bare intet mere er virkelig også bare stor .. :b

Heh jeg syns du flot .. Men nej , man gider ikke mere nu ..

Anmeld

8. oktober 2010

Magsen

morethanperfect skriver:

Heh jeg syns du flot .. Men nej , man gider ikke mere nu ..

jamen tak for det er lidt svært at føle sig flot efterhånden

og i ligemåde :*

men ligemeget hvad der nu sker, så er der ikke lang tid endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.