Snyyydt ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Koen.

morethanperfect skriver:

Orr hvor træls .. .. Ja jeg føler mig virkelig snydt .. Jeg vil så gerne ha ham ud nuuuuu ! 

kan jeg godt forstå, sender aaaaaaalt det vestøv jeg har jeg gik en masse LANGE ture(med bækkenløsning) da veerne gik i stå om det var det der sat det i gang ved jeg ikke, men var da i føtex da jeg fik veer igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

morethanperfect

lillespurv20 skriver:

kan jeg godt forstå, sender aaaaaaalt det vestøv jeg har jeg gik en masse LANGE ture(med bækkenløsning) da veerne gik i stå om det var det der sat det i gang ved jeg ikke, men var da i føtex da jeg fik veer igen

Heh , ja .. Jeg fik af vide man skulle hvile sig hvis de kom tilbage og det hele snart gik igang .. Men ville nu helst ud og gå , og op og ned af trapperne  

Anmeld

8. oktober 2010

Koen.

morethanperfect skriver:

Heh , ja .. Jeg fik af vide man skulle hvile sig hvis de kom tilbage og det hele snart gik igang .. Men ville nu helst ud og gå , og op og ned af trapperne  

Ja det fik jeg godt nok os af vide, men blev sq så rastløs

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

lillespurv20 skriver:

Ja det fik jeg godt nok os af vide, men blev sq så rastløs

Ja det blir man vel .. Det da ikke fedt og ligge der når man bare ved hvad der sætter fut i tingene .. Ku være jeg sku gå i føtex og håbe på veer

Anmeld

8. oktober 2010

Koen.

morethanperfect skriver:

Ja det blir man vel .. Det da ikke fedt og ligge der når man bare ved hvad der sætter fut i tingene .. Ku være jeg sku gå i føtex og håbe på veer

Nej nemlig Jamen det skader jo ikke og prøve, og ellers har du fået en gå tur ud af det

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

lillespurv20 skriver:

Nej nemlig Jamen det skader jo ikke og prøve, og ellers har du fået en gå tur ud af det

Jaa Hmm .. Det et svært valg Er også rimelig træt , så nok bedst hvis jeg ligger mig lidt

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

morethanperfect skriver:

Orr hvor træls .. .. Ja jeg føler mig virkelig snydt .. Jeg vil så gerne ha ham ud nuuuuu ! 

Med nr 1 kan jeg huske at jeg d. 1/10 fik veer i nogle timer. Min x og jeg gik en laaaang tur, og jeg flintrede op og ned af trapperne til 2. sal hvor vi boede.
Men næh nej..ud på aftenen gik de i sig selv igen.
Og først d. 5/10 besluttede de sig endelig til at gå igang, og der var bare fuld knald på fra starten. 4 min imellem hver ve.
Og det kørte så bare i 22 timer indtil hun endelig kom ud næste dag d. 6/10  

Med nr 2 kom de bare tidligt om morgenen.
Jeg slog øjnene op hen ad 5-tiden og sagde sådan halvhøjt:
- Hov, hvad var det?
Og så lå jeg og lurede lidt en 10-15 min og så kom det igen.
Hmmm...jo den var vist god nok.
Så jeg stod op stille og roligt...gik ned og drak en kop te og spiste et solidt foder, for vidste godt, at lidt senere, ville jeg ikke få hverken vådt eller tørt indtil det var overstået.
Henad 7 var der ca 8 min imellem og så tullede jeg op og lagde mig lidt igen, og først hen ad halv 9 da min x vågnede fortalte jeg ham, at jeg havde veer.
Kl 18:14 var hun født.

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

SussieThyssen skriver:

Med nr 1 kan jeg huske at jeg d. 1/10 fik veer i nogle timer. Min x og jeg gik en laaaang tur, og jeg flintrede op og ned af trapperne til 2. sal hvor vi boede.
Men næh nej..ud på aftenen gik de i sig selv igen.
Og først d. 5/10 besluttede de sig endelig til at gå igang, og der var bare fuld knald på fra starten. 4 min imellem hver ve.
Og det kørte så bare i 22 timer indtil hun endelig kom ud næste dag d. 6/10  

Med nr 2 kom de bare tidligt om morgenen.
Jeg slog øjnene op hen ad 5-tiden og sagde sådan halvhøjt:
- Hov, hvad var det?
Og så lå jeg og lurede lidt en 10-15 min og så kom det igen.
Hmmm...jo den var vist god nok.
Så jeg stod op stille og roligt...gik ned og drak en kop te og spiste et solidt foder, for vidste godt, at lidt senere, ville jeg ikke få hverken vådt eller tørt indtil det var overstået.
Henad 7 var der ca 8 min imellem og så tullede jeg op og lagde mig lidt igen, og først hen ad halv 9 da min x vågnede fortalte jeg ham, at jeg havde veer.
Kl 18:14 var hun født.

Ihh , Troede jeg var den eneste der blev snydt ... Men må jo nok desværre regne med at det var det , indtil videre ...

Anmeld

8. oktober 2010

Magsen

morethanperfect skriver:

Så kom veerne listende .. Ringede til svigermor , for var rimelig sikker på de tog til ... Men nej nej ...... De gik væk  Kunne nu ellers godt tænke mig de var blevet .. Ihh hvor er det bare træls altså . 

Hvor længe gik der inden jeres veer kom tilbage som "rigtige " veer ??? ... 

eeej, du edermame ikke den eneste :b ..

jeg har heeele tiden snydeveer det er irreterende !! nu er jeg bare begyndt at tænke hver gang de kommer, at det nok ikke er noget men man kan ikke undgå at blive lidt spændt alligevel

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

Maggieh skriver:

eeej, du edermame ikke den eneste :b ..

jeg har heeele tiden snydeveer det er irreterende !! nu er jeg bare begyndt at tænke hver gang de kommer, at det nok ikke er noget men man kan ikke undgå at blive lidt spændt alligevel

Dejligt nogle er i samme båd .. Nu har jeg bare mange plukveer .. Hm altså ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.