Ida ½ år!!!! (Billedespam :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

MyBaby

Bavianis skriver:

Tak piger! Ja hun ER virkelig skøn! Det har hun fra sin Gudmor...

DET er der bare slet ingen tvivl om....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

MyBaby

Taaaaarrrk Piger - det er jo altid dejligt at høre søde ord om sine små pus... :0)

Anmeld

8. oktober 2010

BabyMus

Gud hvor er hun bare skøn! (:

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Tak søde. Ja, hun har bare forandret sig rigtig meget - det kan jeg også selv se, når jeg ser på "gamle" billeder :0)

Ja, det er da bare for vildt, at det allerede er så lang tid siden - tænk engang på alle de ting, der fyldte vores hoveder lige inden fødslen - det virker godt nok fjernt nu!!!

Jeg håber også I har det godt. Jeg holder jo lidt øje med jer herinde. Jeg er herinde næsten hver dag, men bruger slet ikke så meget tid herinde længere - Ida vil nemlig meget gerne være med til at skrive på computer, når jeg er igang!!!!

Ha ha - Anthon også - hans metode er efterhånden at han nærmest bare sådan kaster sit korpus ind over computeren med åben mund og så håber han vel på at han lander et sted hvor der er noget rart at putte i den

Jeg er sleeeet heller ikke herinde så meget mere. Der kan sagtens gå en uge imellem, og tit kigger jeg kun. Men lige de sidste par dage er jeg kommet til tasterne, for jeg synes der har været nogle rigtig spændende debatter med meget kød på

Men jo tak, det går super godt med Anthon og vores familie i det hele taget

Anmeld

8. oktober 2010

JustAnotherName

MyBaby skriver:

Hej alle I skønne tøser!

Ja, så bliver min "lille" baby ½ år om to dage! Det er helt vildt som tiden flyver afsted - jeg kan næsten ikke nå at følge med!

Det går bare SÅ godt med Ida. Hun trives og er en rigtig glad og smilede pige! Hun elsker at være sammen med mor og far og Calle-hunden er uden tvivl den bedste underholdning, der findes...

Jeg ammer hende stadig, men hun får også to faste måltider - frokost og aften og det fungerer rigtig fint!

Ida sover godt om natten - hun bliver lagt i seng omkring kl. 20 og sover til omkring kl. seks. Nogle gange sover hun igennem og andre gange skal hun lige have lidt at spise midt på natten!  Om dagen har hun ikke rigtig nogen fast rutine - hun har haft en lang periode, hvor hun har sovet rigtig dårligt om dagen - korte lure, hvor hun ofte vågner! Nu har vi så investeret i en VOKSI og hun sover i den på 2. dagen idag og det er bare en succes - hun elsker at putte i den!!!

Hun har været rigtig forkølet - snottet og hostet rigtig meget, men jeg synes, vi er ved at være over det nu!

Hun vejer godt og vel 9 kg og er omkring 70 cm lang!

Jeg elsker at være sammen med hende og vi hygger os med mødregruppe, babybrunch og bio, bedsteforældrene og masser af hyggetimer med farmand og Calle-hunden!!!

Tak fordi du læste med... Her kommer selvfølgelig lige en masse billeder...

Hvor er hun skøn.....på alle billederne.
Men jeg er især vild med billede 2, hvor hun ligger foran spejlet 

Anmeld

9. oktober 2010

Troldemommi

hun er skøn

Anmeld

9. oktober 2010

MyBaby

Bayze skriver:

Ha ha - Anthon også - hans metode er efterhånden at han nærmest bare sådan kaster sit korpus ind over computeren med åben mund og så håber han vel på at han lander et sted hvor der er noget rart at putte i den

Jeg er sleeeet heller ikke herinde så meget mere. Der kan sagtens gå en uge imellem, og tit kigger jeg kun. Men lige de sidste par dage er jeg kommet til tasterne, for jeg synes der har været nogle rigtig spændende debatter med meget kød på

Men jo tak, det går super godt med Anthon og vores familie i det hele taget

Ja netop - alt skal lige suttes lidt på eller i hvert fald pilles ved med de små smaskede fingere, som lige har fået en gumletur på gummerne!

Dejligt at det går godt!

Anmeld

9. oktober 2010

MyBaby

JustAnotherName skriver:

Hvor er hun skøn.....på alle billederne.
Men jeg er især vild med billede 2, hvor hun ligger foran spejlet 

Ja, det billede er jeg også selv helt vild med... :0)

Anmeld

9. oktober 2010

Nej, hvor er hun lækker!!!

Anmeld

9. oktober 2010

M.O.A.R.

Nej hvor er hun altså sød! Rigtig gode billeder af hende både med mor og far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.