Hej alle I skønne tøser!
Ja, så bliver min "lille" baby ½ år om to dage! Det er helt vildt som tiden flyver afsted - jeg kan næsten ikke nå at følge med!
Det går bare SÅ godt med Ida. Hun trives og er en rigtig glad og smilede pige! Hun elsker at være sammen med mor og far og Calle-hunden er uden tvivl den bedste underholdning, der findes... 
Jeg ammer hende stadig, men hun får også to faste måltider - frokost og aften og det fungerer rigtig fint!
Ida sover godt om natten - hun bliver lagt i seng omkring kl. 20 og sover til omkring kl. seks. Nogle gange sover hun igennem og andre gange skal hun lige have lidt at spise midt på natten!
Om dagen har hun ikke rigtig nogen fast rutine - hun har haft en lang periode, hvor hun har sovet rigtig dårligt om dagen - korte lure, hvor hun ofte vågner! Nu har vi så investeret i en VOKSI og hun sover i den på 2. dagen idag og det er bare en succes - hun elsker at putte i den!!! 
Hun har været rigtig forkølet - snottet og hostet rigtig meget, men jeg synes, vi er ved at være over det nu!
Hun vejer godt og vel 9 kg og er omkring 70 cm lang!
Jeg elsker at være sammen med hende og vi hygger os med mødregruppe, babybrunch og bio, bedsteforældrene og masser af hyggetimer med farmand og Calle-hunden!!!
Tak fordi du læste med... Her kommer selvfølgelig lige en masse billeder... 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld