? til Jer som ammer barn på ½-1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Mor til L&S

Hej tøser,

Jer som stadig ammer hvordan kommer i op på 400 ml MME som de skal ha???
Giver I jern tilskud??

Jeg laver hendes 3 måltider på MME, giver hende lidt MME i kop og hun får en flaske med MME inden sengetid, men synes det er svært at komme op på 400 ml, når jeg også ammer hende i løbet af dagen..

Ville nemlig gerne undgå jerntilskud...

Hvad gør i og hvordan når i op på det???

PFT - glæder mig til at læse hvordan I gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Mathilde

Jeg gav ikke Celina tilskud selvom hun kun blev ammet og slet ikke fik MME (hun ville ikke have det og spiste heller ikke grød). Hun fik bare vildt hård mave af jerndråberne og kunne slet ikke komme af med noget, så jeg stoppede hurtigt!

Men så gav jeg hende en masse leverpostej, broccoli osv. som indeholder meget jern

Anmeld

8. oktober 2010

<3

Ja vi gav bare jerndråber men jeg ville nok prøve at blande mme og min mælk sammen hvis det er ?

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Rollo skriver:

Hej tøser,

Jer som stadig ammer hvordan kommer i op på 400 ml MME som de skal ha???
Giver I jern tilskud??

Jeg laver hendes 3 måltider på MME, giver hende lidt MME i kop og hun får en flaske med MME inden sengetid, men synes det er svært at komme op på 400 ml, når jeg også ammer hende i løbet af dagen..

Ville nemlig gerne undgå jerntilskud...

Hvad gør i og hvordan når i op på det???

PFT - glæder mig til at læse hvordan I gør

Laura blev ammet 2 gange dagligt, da hun var 8-9 mdr. og ellers fik hun varieret kost

Anmeld

8. oktober 2010

Mor til L&S

Baagøe skriver:

Laura blev ammet 2 gange dagligt, da hun var 8-9 mdr. og ellers fik hun varieret kost

Så hun fik ikke 400 ml MME dagligt???

Anmeld

8. oktober 2010

Mor til L&S

Kirle skriver:

Ja vi gav bare jerndråber men jeg ville nok prøve at blande mme og min mælk sammen hvis det er ?

Er bare bange for hård mave da vi har prøvet det med hende

Anmeld

8. oktober 2010

Mor til L&S

Mathilde skriver:

Jeg gav ikke Celina tilskud selvom hun kun blev ammet og slet ikke fik MME (hun ville ikke have det og spiste heller ikke grød). Hun fik bare vildt hård mave af jerndråberne og kunne slet ikke komme af med noget, så jeg stoppede hurtigt!

Men så gav jeg hende en masse leverpostej, broccoli osv. som indeholder meget jern

Okay... har det bare bedst med at vide at hun får som hun skal have - det er jo med det at udvikle hende....

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Rollo skriver:

Så hun fik ikke 400 ml MME dagligt???

Nej, Laura har aldrig fået MME

Anmeld

8. oktober 2010

Mor til L&S

Baagøe skriver:

Nej, Laura har aldrig fået MME

Fik hun så ikke jerntilskud??

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Rollo skriver:

Fik hun så ikke jerntilskud??

Jo, og det gør hun stadig, men min SP sagde, at det faktisk ikke var nødvendigt, da hun fik sit jernbehov dækket via kosten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.