Hvilke kosttilskud tager I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Thereseh

Det kunne være skægt at høre hvilke kosttilskud I tager, og hvorfor. Jeg tager:

En multivitaminpille - Omnimin hedder de.
En folsyre pille, fordi det skal man når man prøver at blive gravid/samt et stykke tid ind i graviditeten. 
En D-vitamin, fordi jeg har d-vitaminmangel. Det er små kapsler der hedder D-sun.
To Mega-B-Stress piller, fordi de indeholder ekstra B, samt en masse C vitamin. B er godt for nervebanerne, og C vitaminer hjælper et sløvt imunforsvar, evt. pga. en for stresset hverdag.

Af og til tager jeg mælkesyrekapsler, hvis fordøjelsen er lidt i ubalance, eller hvis jeg har spist for meget sukker, brød osv (min krop blir SÅ træt af mig, hvis min søde tand for overtaget).

Hvad tager I, hvis altså I tager noget.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

LRJ

tager multivitamin, zink ( fordi jeg mister meget hår om dagen efter jeg kom ud af anoreksi )

Anmeld

8. oktober 2010

Baby2010/2013

Theresee skriver:

Det kunne være skægt at høre hvilke kosttilskud I tager, og hvorfor. Jeg tager:

En multivitaminpille - Omnimin hedder de.
En folsyre pille, fordi det skal man når man prøver at blive gravid/samt et stykke tid ind i graviditeten. 
En D-vitamin, fordi jeg har d-vitaminmangel. Det er små kapsler der hedder D-sun.
To Mega-B-Stress piller, fordi de indeholder ekstra B, samt en masse C vitamin. B er godt for nervebanerne, og C vitaminer hjælper et sløvt imunforsvar, evt. pga. en for stresset hverdag.

Af og til tager jeg mælkesyrekapsler, hvis fordøjelsen er lidt i ubalance, eller hvis jeg har spist for meget sukker, brød osv (min krop blir SÅ træt af mig, hvis min søde tand for overtaget).

Hvad tager I, hvis altså I tager noget.  

Jeg tager GraviJern og VitaminMineral fra Matas  Jeg tager dem for at få det folsyre og jern jeg skal have for at bebs har det godt.

Anmeld

8. oktober 2010

Snefnug1984

Jeg tager:

I vitaminpille, fiskeolie fordi det er godt for led og hjerne, folsyre og magnesium, da det forebygger krampe i benene..

Anmeld

8. oktober 2010

Thereseh

Lone H. skriver:

tager multivitamin, zink ( fordi jeg mister meget hår om dagen efter jeg kom ud af anoreksi )

Er Zink godt for hårtab? Så skal jeg da ha' fat i det, for jeg fælder som en anden langhårscollie.

Anmeld

8. oktober 2010

Thereseh

SolsikkeBlomst skriver:

Jeg tager:

I vitaminpille, fiskeolie fordi det er godt for led og hjerne, folsyre og magnesium, da det forebygger krampe i benene..

Der er også Magnesium i de dér Mega-B-Stress, og det er sjovt du nævner det, for det er faktisk rigtig lang tid siden jeg har haft krampe i mine lægge :-)

Anmeld

8. oktober 2010

Bavianis

Jeg tager

1 multivitamin

1 folsyre

2 kalk med D-vitamin

3 fiskeolie

Tager fiskeolien om aftenen inden jeg går i seng, da jeg ellers får fiske-bøvser...

Anmeld

8. oktober 2010

LRJ

Theresee skriver:

Er Zink godt for hårtab? Så skal jeg da ha' fat i det, for jeg fælder som en anden langhårscollie.

Ja det fik jeg af vide dengang det begyndte

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Intet, men jeg lever sundt.

Anmeld

8. oktober 2010

Thereseh

Bavianis skriver:

Jeg tager

1 multivitamin

1 folsyre

2 kalk med D-vitamin

3 fiskeolie

Tager fiskeolien om aftenen inden jeg går i seng, da jeg ellers får fiske-bøvser...

Det er smart, for føj det kan være klamt med fiskebøvser :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.