Øhh.... Hvor når er der efterårsferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Becks

SussieThyssen skriver:

Hvor træls.
Vi havde også enorme pasningsproblemer, da min ældste flyttede til Fyn.
Hun havde gerne sin lillebror i nogle af dagene i efterårs- og vinterferie, noget de bare hyggede sig rigtigt med, men den gik lige fløjten.

Orv det er da også irriterende, jeg forstår nu heller ikke hvorfor de ikke sætter ferierne på samme tid - Men det er sikkert et penge spørgsmål 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

slettet_7530

Jeg bor i hovedstadsområdet, nærmer betegnet vestegnen og her erdet uge 42  min svigermor bor i Nyborg på Fyn og der er det også uge 42

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Tutter skriver:

Orv det er da også irriterende, jeg forstår nu heller ikke hvorfor de ikke sætter ferierne på samme tid - Men det er sikkert et penge spørgsmål 

Tror du det?..Kan ikke se hvilken forskel det skulle gøre, når de bare skal rykke frem og tilbage på det.
Og når nu det kan times med sommerferier, industriferie og juleferie, så kan det da også med de andre skulle man synes.

Anmeld

8. oktober 2010

Becks

SussieThyssen skriver:

Tror du det?..Kan ikke se hvilken forskel det skulle gøre, når de bare skal rykke frem og tilbage på det.
Og når nu det kan times med sommerferier, industriferie og juleferie, så kan det da også med de andre skulle man synes.

Ja, det burde kunne lade sig gøre.. Ville gøre det meget nemmere idag, hvor der er så mange delte familier, med dine, mine, deres og vores børn..

Anmeld

8. oktober 2010

Mor-til-asta-09

MoarJ skriver:

Synes alle på facebook laver status om at de går på efterårsferie idag? Plejer det ikke og være i uge 42 der er efterårsferie? 

Eller er jeg helt galt på den?? 

heroppe i nordjylland er det uge 42

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Tutter skriver:

Ja, det burde kunne lade sig gøre.. Ville gøre det meget nemmere idag, hvor der er så mange delte familier, med dine, mine, deres og vores børn..

Netop

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Tak for svar, så blev jeg da lidt klogere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.