Øhh.... Hvor når er der efterårsferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.952 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Mira0911

Synes alle på facebook laver status om at de går på efterårsferie idag? Plejer det ikke og være i uge 42 der er efterårsferie? 

Eller er jeg helt galt på den?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Sabrina

Det er vist lidt forskelligt
Men normalt er der uge 42

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

41/42 - alt efter hvor i landet man bor...

Her er det uge 42 ....

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Det afhænger af hvor i landet du er.
På Sjælland er det som regel uge 41, og på Fyn uge 42..utrolig dårlig timing, at de ikke kan samkører ferierne, når de kan med de andre ferier.
Der er også kaos på landsdelene mht. vinterferien

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Mente nok det var uge 42.. Hvert fald her... :) 

Anmeld

8. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

jeg ville også gætte på uge 42... der har jeg efterårsferie :-)

Anmeld

8. oktober 2010

Maja_4000

I Roskilde er det altså også 42 :b

Anmeld

8. oktober 2010

Becks

SussieThyssen skriver:

Det afhænger af hvor i landet du er.
På Sjælland er det som regel uge 41, og på Fyn uge 42..utrolig dårlig timing, at de ikke kan samkører ferierne, når de kan med de andre ferier.
Der er også kaos på landsdelene mht. vinterferien

Kærligst
Sussie

Hehe lige et sidespring 

Kan huske da jeg sprang trampolin på konkurrence plan, der passede derers efterårs og vinterferier aldrig sammen.. Så når jeg havde fri fra skole i en uge, skulle jeg til trampolin og når skolen startede igen, havde trampolinen ferie :-)

Boede i Hvidovre og sprang trampolin i Greve.. 2 Byer der er ellers er tæt på hinanden, bare ikke lige med de 2 ferier..

Anmeld

8. oktober 2010

JacobsMoar

I Frederikssund kommune, i Nordsjælland er det altså uge 42..

Min far bor i Tune, i Roskilde kommune, der havde de altid (da jeg gik i skole) efterårsferie i uge 41, så vi kom aldrig på efterårsferie hos ham og hans kone.. På trods af at deres søn ikke var startet i skole dengang.. - Måske en af grundende til at jeg ikke ser dem i dag

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Tutter skriver:

Hehe lige et sidespring 

Kan huske da jeg sprang trampolin på konkurrence plan, der passede derers efterårs og vinterferier aldrig sammen.. Så når jeg havde fri fra skole i en uge, skulle jeg til trampolin og når skolen startede igen, havde trampolinen ferie :-)

Boede i Hvidovre og sprang trampolin i Greve.. 2 Byer der er ellers er tæt på hinanden, bare ikke lige med de 2 ferier..

Hvor træls.
Vi havde også enorme pasningsproblemer, da min ældste flyttede til Fyn.
Hun havde gerne sin lillebror i nogle af dagene i efterårs- og vinterferie, noget de bare hyggede sig rigtigt med, men den gik lige fløjten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.