Christ! - sikke et kæmpe fjols!
Jeg ville ringe til en låsesmed og høre om man kunne få ham ud og lave et stk. arbejde og så betale den 20. først? Der får du jo børnepenge, og så må du desværre bruge lidt af dem på det.
Og så ville jeg meddele tumpen - eller tumpens nye kæreste om, at lortet kan afhentes inden søndag! - og at du i øvrigt skal have så og så mange penge ved samme lejlighed, og at det må blive hans hovedpine at skaffe dig de penge. (Så kan du jo også betale for låsesmedens arbejde hurtigere end forventet
)
Åh, kan blive så sur på dine vegne ..... du er jo nærmest blevet brugt som "pitstop" for alt hans ragelse! Hvis han ikke henter sit lort inden søndag, synes jeg at du skal flytte hans adresse mandag morgen! Og så sælg hans ting (det du ikke selv kan bruge) - og behold pengene som kompensation for de penge han skylder dig!
Du strækker dig faktisk langt, ved at give ham weekenden til at få fjernet ting ..... og siden han jo skal giftes, så må der jo være plads til ham og hans ting et sted!
No mercy ......!
- og selvom det er urimeligt træls og hårdt, så glem den idiot ... du fortjener bedre!
Anmeld