Som i jo kan læse ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

qp

Mor Til Julie<3 skriver:

Oq jaah, han har adresse her ...
Da vi jo faktisk boede samm ...

Sys det er meqet svært ...

Ok for det første skal du LIGE NU gå ned på kommunen/ rådhuset/ borgerservice og oplyse, at den person IKKE LÆNGERE bor på din adresse. Du skal sgu ikke miste tilskud pga ham, så få det gjort NU!

Dernæst kontakter du politiet og fortæller dem, at denne person (som ikke længere bor på din adresse) har din nøgle og nægter, at aflevere den.

Det er snart weekend så let røven og kom i sving NU så du kan få en dejlig ubekymrende weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

SussieThyssen

VIPpigen skriver:

Syntes du skal prøve hvis det er at ringe til en låsesmed, måske han kan lave det så regningen bliver delt op hvis det er. Men ja, ellers snak med udlejer. Kan være han kan putte det indover huslejen  de næste par gange?? Ved ikke helt hvordan sådan noget kan løses. Men han skal ikke have lov at kunne komme ind. Og de penge han skylder. Har han adresse ved dig, ellers er hans ting på din ejendom jo ligmed det er DIN ejendom. Så du kan faktisk tillade dig at sælge hele lortet, hvis det er noget værd

Det har man faktsik IKKE lov til...det vil jeg lige understrege, og man har heller ikke lov til at smide det ud.
Så enkelt er det.

Det man skal gøre er, at man varskoer ham skriftligt og anbefalet om at hvis tingene ikke er blevet afhentet inden den og den dato og tid, (tror det er 30 dage, men det ved politiet), så vil det blive destrueret/solgt/givet væk.
Og dukker han så ikke op inden da, så kan du skille dig af med tingene.

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok gå til den gratis advokatvagt og få noget vejledning, også mht de penge han skylder dig.
Og så tror jeg du kan få hjælp på kommunen til betaling af dørlåsen, men det må du hellere forhøre dig om.
Men sikke da en idiot...godt du er sluppet af med ham.
Du får et stooort trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2010

mortilfreja

Først skal du have et stort kram for sikke da en omgang du har været udsat for.

Vil lige som de andre sige at du skal se at få skiftet den lås ud eller omkodet den og så skal du gå på kommunen og skrive under på at han ikke bor på adressen mere. Så bliver det kommunens pligt at finde frem til ham så han kan få en ny adresse et sted.. Og derefter kunne du måske få fat i en fælles ven eller hans forældre og bede dem om at hente hans ting. Så slipper du for at glo på ham for han er da en klaphat og du kan kun glæde dig over at du tidligt fandt ud af hvilken idiot han er.

Kram herfra

Anmeld

8. oktober 2010

VIPpigen

SussieThyssen skriver:

Det har man faktsik IKKE lov til...det vil jeg lige understrege, og man har heller ikke lov til at smide det ud.
Så enkelt er det.

Det man skal gøre er, at man varskoer ham skriftligt og anbefalet om at hvis tingene ikke er blevet afhentet inden den og den dato og tid, (tror det er 30 dage, men det ved politiet), så vil det blive destrueret/solgt/givet væk.
Og dukker han så ikke op inden da, så kan du skille dig af med tingene.

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok gå til den gratis advokatvagt og få noget vejledning, også mht de penge han skylder dig.
Og så tror jeg du kan få hjælp på kommunen til betaling af dørlåsen, men det må du hellere forhøre dig om.
Men sikke da en idiot...godt du er sluppet af med ham.
Du får et stooort trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Så har de lavet reglerne om. Jeg havde både fat i politiet (har familie inden for faget)  gratis advokathjælp, og de advokatstuderende i århus, og jeg fik af alle samme melding, at det var MIN ejendom når de stod på MIN adresse, og ikke hans.

Men nu har han så adresse der, så den mulighed er lukket....

Anmeld

8. oktober 2010

BubbieBear

Sikke en tumpe!

Hvis det var mig der stod i den situation ville jeg ikke give ham muligheden for at komme og hente sine ting. Jeg ville sætte dem udenfor Så må vi bare håbe at det ikke regner den dag.

Knus fra hende med det lidt hidsige temperament

Anmeld

8. oktober 2010

M&F&C

Christ! - sikke et kæmpe fjols!

Jeg ville ringe til en låsesmed og høre om man kunne få ham ud og lave et stk. arbejde og så betale den 20. først? Der får du jo børnepenge, og så må du desværre bruge lidt af dem på det.

Og så ville jeg meddele tumpen - eller tumpens nye kæreste om, at lortet kan afhentes inden søndag! - og at du i øvrigt skal have så og så mange penge ved samme lejlighed, og at det må blive hans hovedpine at skaffe dig de penge. (Så kan du jo også betale for låsesmedens arbejde hurtigere end forventet )

Åh, kan blive så sur på dine vegne ..... du er jo nærmest blevet brugt som "pitstop" for alt hans ragelse! Hvis han ikke henter sit lort inden søndag, synes jeg at du skal flytte hans adresse mandag morgen! Og så sælg hans ting (det du ikke selv kan bruge) - og behold pengene som kompensation for de penge han skylder dig!

Du strækker dig faktisk langt, ved at give ham weekenden til at få fjernet ting ..... og siden han jo skal giftes, så må der jo være plads til ham og hans ting et sted!

No mercy ......! - og selvom det er urimeligt træls og hårdt, så glem den idiot ... du fortjener bedre!

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

VIPpigen skriver:

Så har de lavet reglerne om. Jeg havde både fat i politiet (har familie inden for faget)  gratis advokathjælp, og de advokatstuderende i århus, og jeg fik af alle samme melding, at det var MIN ejendom når de stod på MIN adresse, og ikke hans.

Men nu har han så adresse der, så den mulighed er lukket....

Hmmm..hvis advokaten siger det, så er det det du skal regne med.
Kan kun forholde mig til hvad jeg for et stykke tid siden fik at vide af en anden advokat i forbindelse med en sag hvor jeg hjalp en nær veninde i en lignende situation.
Så jeg synes at du skal følge de råd du har fået fra de professionelle og holde dig til det.

Anmeld

8. oktober 2010

Mor Til Julie<3

Malene&Frederikke skriver:

Christ! - sikke et kæmpe fjols!

Jeg ville ringe til en låsesmed og høre om man kunne få ham ud og lave et stk. arbejde og så betale den 20. først? Der får du jo børnepenge, og så må du desværre bruge lidt af dem på det.

Og så ville jeg meddele tumpen - eller tumpens nye kæreste om, at lortet kan afhentes inden søndag! - og at du i øvrigt skal have så og så mange penge ved samme lejlighed, og at det må blive hans hovedpine at skaffe dig de penge. (Så kan du jo også betale for låsesmedens arbejde hurtigere end forventet )

Åh, kan blive så sur på dine vegne ..... du er jo nærmest blevet brugt som "pitstop" for alt hans ragelse! Hvis han ikke henter sit lort inden søndag, synes jeg at du skal flytte hans adresse mandag morgen! Og så sælg hans ting (det du ikke selv kan bruge) - og behold pengene som kompensation for de penge han skylder dig!

Du strækker dig faktisk langt, ved at give ham weekenden til at få fjernet ting ..... og siden han jo skal giftes, så må der jo være plads til ham og hans ting et sted!

No mercy ......! - og selvom det er urimeligt træls og hårdt, så glem den idiot ... du fortjener bedre!

Jeq taqer ud oq flytter hans adresse om lidt ...

Så jeq os ka få søqt alt det der iqen ...

Qider ikk have hans adresse her når han ikk er her alliqevel ....

Anmeld

8. oktober 2010

VIPpigen

SussieThyssen skriver:

Hmmm..hvis advokaten siger det, så er det det du skal regne med.
Kan kun forholde mig til hvad jeg for et stykke tid siden fik at vide af en anden advokat i forbindelse med en sag hvor jeg hjalp en nær veninde i en lignende situation.
Så jeg synes at du skal følge de råd du har fået fra de professionelle og holde dig til det.

Som sagt ved jeg ikke om det er lavet om, for det er over 3 år siden, og syntes hele tiden reglerne bliver lavet om, så syntes hun skal kontakte advokater, og politi, så hun ikke får en politianmeldelse på sig hvis det er det er forkert. Men hvertfald det svar jeg fik for over 3 år siden. Har heldigvis ikke stået i situationen siden

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

VIPpigen skriver:

Som sagt ved jeg ikke om det er lavet om, for det er over 3 år siden, og syntes hele tiden reglerne bliver lavet om, så syntes hun skal kontakte advokater, og politi, så hun ikke får en politianmeldelse på sig hvis det er det er forkert. Men hvertfald det svar jeg fik for over 3 år siden. Har heldigvis ikke stået i situationen siden

Ja, det er aldrig rart at havne i den situation, så er man bare så sårbar.
Men jeg håber virkeligt at alt ordner sig i den sidste ende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.