Som i jo kan læse ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.268 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Mor Til Julie<3

Heej Skønne Kvinder ...

Som i jo nok ved så havde jeq jo fundet miq en ny kæreste efter jeq gik fra min datter`s far og ham den nye jeg fandt blev jeg jo så forlovet med ... Men Men Men, så igår høre jeg ikke noget som helst fra ham ... Ringer så til ham igår eftermiddags hvor han bare tager den og ligger på igen ... Jeg skriver så til ham hvorfor, han ikke vil snakke med mig ... Han skriver tilbage jeg har sQ ikke tid til diq nu ... Så Hørte jeg ikke mere fra ham ... Da jeg så skulle til op i dagplejen og hente min datter modtager jeg en besked fra et nummer jeg ikke kender hvor der står Hallo nu lader du min mand være. det kan vel ikke være så svært at forstå at han er samm med mig og at han elsker mig. Vi skal giftes så la ham være. Ellers smækker jeq diq fandme en ... Jeq finder så ud af at det er en af hans tidligere eks kærester ... Og jeg får så afvide igår aftens at det er hans nye kæreste ... Jeg tænker hvorfor, fuck kan han ikke bare sige det til mig selv frem for og skal høre det fra andre ... Kan ikke komme i kontakt med ham da hans mobil er slukket hele tiden ... Men han har jo alle sine ting her ved miq da vi jo faktisk lige er flyttede sammen ... Plus han os har en nøgle her til lejligheden og han vil ikke komme og aflevere den nøgle til miq ... Hjælp hvad qør jeq lige ? ? ? Har virkeliq en frygt der sidder i miq som siger at han kommer når som helst ... Og det ønsker jeg jo ikke når jeg har min datter ... Håber der er nogen af jer der kan hjælpe miq lidt ... Er virkelig så meget ulykkelig over at det bare lige skulle ende sårn her ... Har næsten ikke kunne sove hele natten bare på grund af alt det her sys det tager lidt hårdt på mig ... Ville ikke så meget med det skulle bare lige have lidt luft ...

Knuss en meget ulykkelig Stine ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

puu haa... Ja det er meget mystisk....
Jeg tror jeg ville sige han skulle hente sine ting og få nøglen(eller skifte låsen ud (alt afhængid af situationen)

Men ville nok indstille mig på at forholdet var helt slut, lige meget hvad han vil sige de næste par dage......

Anmeld

8. oktober 2010

mortilflere

Skriv tilbage , tak for lån af dit dårlige slik ...

Og ring til en løse smed og få kodet din lås om .

Kram til dig , sådan en tumpe skal hun da bare beholde

Anmeld

8. oktober 2010

VIPpigen

Har du overvejet at få skiftet låsen, så kan han ikke bruge nøglen. Ved det koster, men det er bedre end at være usikker...

Anmeld

8. oktober 2010

SaNiNa

Puha sikke en omgang

Ja jeg ville nok ogaå se at få gjort noget ved den lås og så sætte hans ting uden for døren så kunne de stå der til han gad hente dem, for sådan behandler man ikke en dame

Anmeld

8. oktober 2010

Mor Til Julie<3

Hende med maven :-) skriver:

puu haa... Ja det er meget mystisk....
Jeg tror jeg ville sige han skulle hente sine ting og få nøglen(eller skifte låsen ud (alt afhængid af situationen)

Men ville nok indstille mig på at forholdet var helt slut, lige meget hvad han vil sige de næste par dage......

Manqe Tark, for svaret ...

Oq jaah, det koster jo oq har ikk råd til det da han os skylder miiiq en hel del penqe ...

Sys bare det er meqet hårdt når der inqen teqn har været ...

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

Sanne og Nicklas skriver:

Puha sikke en omgang

Ja jeg ville nok ogaå se at få gjort noget ved den lås og så sætte hans ting uden for døren så kunne de stå der til han gad hente dem, for sådan behandler man ikke en dame

Anmeld

8. oktober 2010

Mor Til Julie<3

VIPpigen skriver:

Har du overvejet at få skiftet låsen, så kan han ikke bruge nøglen. Ved det koster, men det er bedre end at være usikker...

Men det koster jo os ... Oq det har jeq ikk råd til da hans os skylder miiiq en hel del penqe ...

Men tark for dit svar ...

Anmeld

8. oktober 2010

Nadia&Daniel

Du er nød til at skifte lås - for din datter og din egen sikkerhed. Det er fornuftige penge at bruge..

Anmeld

8. oktober 2010

Mor Til Julie<3

Nadia&Daniel skriver:

Du er nød til at skifte lås - for din datter og din egen sikkerhed. Det er fornuftige penge at bruge..

Jaah,

Det ved jeq qodt ...
Men det er os lidt svært når mann ikk liiie står oq har penqene til det ... Da jeq har lånt ham så manqe penqe a han skylder miiiq lidt over 3000 kroner ... Men tror jeq snakker me min udlejer for mine forældre kender nemliq min udlejer ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.