WTF ?? hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Chalala85

Mutti2B skriver:

Uh, jeg er nok den forkerte at spørge for jeg bliver altid så bekymret. Men et kald til lægen skader jo aldrig og så får du om ikke andet ro i sindet

Det er rigtig nok hihi Jeg kan jo altid lige forhøre mig om ikke andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

SussieThyssen

Chalala85 skriver:

hehe jeg skal have mit i næste weekend så måske det er derfor

Det er det sikkert..eller i forbindelse med ægløsningen...der kan være så mange årsager.
Eller din krop har bare fået et anfald af "redekuller"

Anmeld

8. oktober 2010

Chalala85

SussieThyssen skriver:

Det er det sikkert..eller i forbindelse med ægløsningen...der kan være så mange årsager.
Eller din krop har bare fået et anfald af "redekuller"

haha ja det kan være. Jeg får svar fra min læge her om 1 times tid.. er sku en underlig genbrugskrop efterhånden haha

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Chalala85 skriver:

haha ja det kan være. Jeg får svar fra min læge her om 1 times tid.. er sku en underlig genbrugskrop efterhånden haha

Så skulle du prøve min....den er sq gået i puberteten med modsat fortegn..den opfører sig som om jeg var 15 år igen.
Så snak lige om genbrug

Anmeld

8. oktober 2010

LouiseNielsen

Jeg kan også opleve at der løber et par dråber mælk fra mine babser i forbindelse med jeg skal have min mens...

Anmeld

8. oktober 2010

Lillefe

Da jeg stoppede mine p-piller fik jeg også "mælk" i brysterne lidt underligt.. men tror muligvis det har haft noget med homonerne at gøre... jeg troede også jeg var gravid. blev dog først gravid måneden efter men min mor sagde til mig hun kunne få det i perioder når hun havde mens..

Anmeld

8. oktober 2010

Chalala85

SussieThyssen skriver:

Så skulle du prøve min....den er sq gået i puberteten med modsat fortegn..den opfører sig som om jeg var 15 år igen.
Så snak lige om genbrug

haha hvor fedt

Anmeld

8. oktober 2010

Chalala85

LouiseNielsen skriver:

Jeg kan også opleve at der løber et par dråber mælk fra mine babser i forbindelse med jeg skal have min mens...

Jeg har også snakket med lægen idag og hun beroligede mig og sagde jeg ikke skulle bekymre mig om det

Anmeld

8. oktober 2010

Chalala85

Perl skriver:

Da jeg stoppede mine p-piller fik jeg også "mælk" i brysterne lidt underligt.. men tror muligvis det har haft noget med homonerne at gøre... jeg troede også jeg var gravid. blev dog først gravid måneden efter men min mor sagde til mig hun kunne få det i perioder når hun havde mens..

Jeg har også snakket med lægen idag og hun beroligede mig og sagde jeg ikke skulle bekymre mig om det

Anmeld

8. oktober 2010

Mumto3

Jeg synes jeg har det ofte og det er over 1½ år siden jeg har givet den sidste ammetår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.