WTF ?? hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Chalala85

Hej tøser,

Her til morgen da jeg havde været i bad og skule have bh på opdagede jeg at der fra min venstre bryst var en lille dråbe mælk ved brystvorten.

Hvorfor får jeg det?

Har ikke haft mælk i babserne siden Mikkel var 3 mrd og han er 3½ nu.

Er det farligt??

Kan det være tegn på man er gravid?

Læste også noget om kræft som jeg lige prøver at slå ud af hovedet igen

Alt hjælp modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Lise

Jeg mener at jeg oplevede det samme lidt inden jeg blev gravid med nummer to. Min søn var dér knap to år, og det var laaang tid siden jeg havde ammet ham. Men jeg var altså endnu ikke gravid på det tidspunkt. Ved ikke hvorfor det sker...

PS: Jeg havde i hvert fald ikke kræft

Anmeld

8. oktober 2010

Chalala85

Lise skriver:

Jeg mener at jeg oplevede det samme lidt inden jeg blev gravid med nummer to. Min søn var dér knap to år, og det var laaang tid siden jeg havde ammet ham. Men jeg var altså endnu ikke gravid på det tidspunkt. Ved ikke hvorfor det sker...

PS: Jeg havde i hvert fald ikke kræft

dit p.s var lige hvad jeg havde brug for at vide Jeg skal have min mens næste weekend så ja jeg ved ikke om jeg skal ringe til lægen eller hvad jeg skal..

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

Jeg var selv ude for lækkende babser for et stykke tid siden og var lige så forundret som dig . Jeg fik snakket med lægen som beroligede mig da det kom fra begge babser. Jeg fik efterfølgende taget blodprøver og det hele så fint ud, pyha. Men her er linket til min tråd, hvor de dejlige tøser kommer med råd og forklaringer

https://www.baby.dk/debat/64945pi1/kend-din-krop/hjaelp-mine-bryster-laekker----.aspx

Anmeld

8. oktober 2010

Chalala85

Mutti2B skriver:

Jeg var selv ude for lækkende babser for et stykke tid siden og var lige så forundret som dig . Jeg fik snakket med lægen som beroligede mig da det kom fra begge babser. Jeg fik efterfølgende taget blodprøver og det hele så fint ud, pyha. Men her er linket til min tråd, hvor de dejlige tøser kommer med råd og forklaringer

https://www.baby.dk/debat/64945pi1/kend-din-krop/hjaelp-mine-bryster-laekker----.aspx

1000 tak! Tror du jeg skal ringe til lægen hvis min babs løber igen?

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Chalala85 skriver:

Har under samme tråd lagt et langt indlæg om hormoner og kropsforandringer...så tag du lige et kig på det.

Anmeld

8. oktober 2010

Chalala85

SussieThyssen skriver:

Har under samme tråd lagt et langt indlæg om hormoner og kropsforandringer...så tag du lige et kig på det.

Jeg har lige læst det søde og er helt rolig nu

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Chalala85 skriver:

Jeg har lige læst det søde og er helt rolig nu

Kan da stadig, selvom det er 13 år siden jeg sidst leverede noget som helst, have væske/mælk i babserne..og især op til mens.

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

Chalala85 skriver:

Uh, jeg er nok den forkerte at spørge for jeg bliver altid så bekymret. Men et kald til lægen skader jo aldrig og så får du om ikke andet ro i sindet

Anmeld

8. oktober 2010

Chalala85

SussieThyssen skriver:

Kan da stadig, selvom det er 13 år siden jeg sidst leverede noget som helst, have væske/mælk i babserne..og især op til mens.

hehe jeg skal have mit i næste weekend så måske det er derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.