Vi har aldrig fået at vide hvad vi ventede os. Og det er især min mand der holder stædigt fast i, at det er noget mærkeligt noget med alle de kønsscanninger - og at det er ligesom at tjekke indholdet af julegaverne før tid:-) Han synes det er noget af det mest fantastiske ved fødslen at blive overrasket over kønnet.
Vi har fået tre piger og er blevet lige overraskede hver gang

Jeg er nu mere nysgerrigt anlagt, og især sidste gang ville jeg faktisk gerne have haft kønnet at vide - men han vandt.
Denne fjerde og sidste gang, har vi tilgengæld besluttet - i fællesskab! - at 'prøve noget nyt' og få kønnet at vide på den ene eller den anden måde, før tid
.
Min væsentligste begrundelse for at få kønnet at vide denne gang, er egentlig mest af alt for at få mulighed for at lukke den utroligt trælse kønsdebat der altid opstår: Ih det kunne vel være dejligt med en dreng denne gang!!??. Jeg er helt sikker på at vi selvfølgelig skal ha' en dejlig og lækker pige mere (statistikken taler ligesom for det:-), og det vil bare være rart at informere folk om at det er sådan det bliver. Slipper sikkert ikke helt for alle de dumme kommentarer, men måske nogle af dem.
Nå men tilbage til dit indlæg: Jeg synes faktisk at din mand skal ha' lov til at følge naturens gang, og vente med at vide hvilket køn hans kommende barn har, hvis han helst vil vente. Men beslutningen må selvfølgelig bero på en masse snak om, hvad der betyder mest for hvem og hvorfor. God vind med debatten
Anmeld