down syndrom samt andet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Pikku Myy

Dandiann skriver:

tror det ligger lidt i at, jeg virkelig ønsker det her barn sammenn med ham der er faren, også selvom han er skredet og ikke helt kan finde ud af hvad han vil, om han skal komme tilbage eller blive væk... og tror skrækken for at jeg skulle miste denne solstråle som jeg glæder mig sådan til at bringe til verden, ligger bare stort, og gør mig mere bange, men altså har ingen smerter, bløder ikke. det eneste folk siger er at de syntes min mave er lille når man tænker på jeg 3 mdr henne...

Da jeg var 3 måneder henne, kunne man overhovedet ikke se jeg var gravid, så det må være individuelt. Tror faktisk aldrig jeg har kendt en førstegangs gravid hvor man kunne se noget på det tidspunkt...

Se om du kan slå koldt vand i blodet. Du skal heldigvis snart snakke med nogen der rent faktisk ved noget om dette, og ikke forlader sig på gamle skrøner ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Moar'en

Dandiann skriver:

hej alle

okay jeg har hørt nogen forskellige ting og vil lige høre om der er nogen der har erfaring med det, måske selv prøvet det.

jeg har fået af vide at hvis der er noget galt med barnet, down syndrom, misdannelse eller noget så ville man have mave smerte, eller nogen form for tegn. Er det sandt? nogen her der har hørt det.

samt har jeg også fået af vide at hvis man har været til scanning i uge 8 og alt så fint ud der, så skulle der heller ikke være noget galt, nogen der ved noget der?

håber nogen kan hjælpe lidt, det vil berolige min hjerne lidt... da jeg er nervøs for at der er noget galt med mit elsket lille barn. 

skal siges at jeg ingen smerter har og sidste scanning viste alt var ok.

Nu har jeg ikke læst de andre svar. Men nej du kan ikke fysisk mærke at der er noget galt. Og selvom alt ser godt ud til NF er det først ved MD de kan se om organerne fejler noget. Jeg har selv fået et hjertebarn, min NF gik super og hjerterytmen var perfekt. Men til MD fandt de ud af han havde hjertefejl.

Nu er det slet ikke for at skræmme dig for du skal huske at de fleste børn fødes uden sygdomme og skavanker, det er jo et minimum der er syge.

Anmeld

19. oktober 2010

skøjte-prinsessen

så var jeg til scanningen i fredags og jeg fik afvide at der skulle fødes næsten 3000 babyer før der var en chance for at mit havde det så jeg er lettet og det var virkelig skønt at se den lille bummelum og kan slet ikke vente til den 29 november og se om jeg har ret i hvad det bliver

men tak for alle jeres svar... var virkelig sødt af jer at svar på mine spørgsmål og nervøsitet god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.