Barnløshedsbehandling, graviditet og spabad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.584 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Malene76

Hej de damer..

Som overskriften lyder, så er jeg i tvivl om jeg kan tage med i wellnes og hoppe i spabad, hvis jeg er nået dertil i min behandling at mine befrugtede æg er sat retur igen. Jeg er selvfølgelig klar over at de første 14 dage efter at æggene er sat retur, nok ikke lige er det bedste tidspunkt til at eksperimentere med det. Nogle gode råd eller erfaringer? Hvad gjorde I?

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

BubbieBear

Sygeplejersken fra Brædstrup sagde til mig at jeg skulle holde mig fra spabad, karbad og svømmehal fordi der risiko for infektion dernede.

Anmeld

8. oktober 2010

oo

jeg ville i hvert fald ikke gøre noget uden først at tale med klinikken!

Anmeld

8. oktober 2010

Malene76

BubbieBear skriver:

Sygeplejersken fra Brædstrup sagde til mig at jeg skulle holde mig fra spabad, karbad og svømmehal fordi der risiko for infektion dernede.

Hej Bubbiebear.

Tusind tak for svar. Jeg er jo også tilknyttet Bræstrup så det vil jeg lige lytte til så.  

MVH Malene

Anmeld

8. oktober 2010

Malene76

Tjuhl skriver:

jeg ville i hvert fald ikke gøre noget uden først at tale med klinikken!

Hej Tjuhl

Tusind tak for svar. Kan godt se efter at jeg har kigget lidt rundt herinde at det nok ikke er den bedste kombi, så jeg springer lide den del over. Venter i øvrigt med spænding på din fødselsberetnig.  Du skriver altid de fedeste indlæg.

MVH Malene

Anmeld

8. oktober 2010

BubbieBear

Malene76 skriver:

Hej Bubbiebear.

Tusind tak for svar. Jeg er jo også tilknyttet Bræstrup så det vil jeg lige lytte til så.  

MVH Malene

jeg er glad for vi ikke har karbad, for så ville jeg da ikke synes at det sygeplejersken sagde var særlig sjovt

Sjovt du også er ved brædstrup må jeg spørge om hvordan har din krop reageret efter ÆU og ÆO?

Jeg fik selv taget æg ud i mandags og sat op onsdag og jeg har ikke lavet andet siden mandag end at ligge på sofaen

Anmeld

8. oktober 2010

Malene76

BubbieBear skriver:

jeg er glad for vi ikke har karbad, for så ville jeg da ikke synes at det sygeplejersken sagde var særlig sjovt

Sjovt du også er ved brædstrup må jeg spørge om hvordan har din krop reageret efter ÆU og ÆO?

Jeg fik selv taget æg ud i mandags og sat op onsdag og jeg har ikke lavet andet siden mandag end at ligge på sofaen

Jeg deler meget gerne ud af mine oplevelser, specielt hvis jeg lige vidste hvad ÆU og ÆO betyder.  HAr du valgt at sygemelde dig de anbefalede 14 dage?

MVH Malene

Anmeld

8. oktober 2010

oo

Malene76 skriver:

Hej Tjuhl

Tusind tak for svar. Kan godt se efter at jeg har kigget lidt rundt herinde at det nok ikke er den bedste kombi, så jeg springer lide den del over. Venter i øvrigt med spænding på din fødselsberetnig.  Du skriver altid de fedeste indlæg.

MVH Malene

tak  jeg venter i længsel på at kunne skrive en fødselsberetning

Anmeld

8. oktober 2010

BubbieBear

Malene76 skriver:

Jeg deler meget gerne ud af mine oplevelser, specielt hvis jeg lige vidste hvad ÆU og ÆO betyder.  HAr du valgt at sygemelde dig de anbefalede 14 dage?

MVH Malene

Kommer lige med en ordbog her så

Æu = ÆgUdtagning

ÆO = Ægoplægning

Sygemelde mig de anbefalede 14 dage? De sagde på Brædstrup at jeg skulle leve normalt - dog med forbehold og sund fornuft

F.eks ikke løfte mere end 10kg
Ingen cola
Ingen Sex
Ingen karbad, svømmehal osv.

Anmeld

8. oktober 2010

Dictes mor

Jeg ville ikke gøre det af to årsager. Der er risiko for infektion, og så fraråder man jo gravide at gå i spabad, da man jo får en del "slag" og rystelser. Det fik jeg i hvert fald at vide. Men wellness kan du jo sagtens, bare ikke spa-badet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.