1. November - Sker det skønneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Nope slog det nemlig op.... så det er super. Der er ca. samme afstand fra os til Serup som vi har til Silkeborg (den østlige del af byen).

Kan godt forstå det.... ved psykomanden det? At I flytter altså?

Okey... Vi kommer så nok til bruge Kjellerup til at handle i for det meste... Det ligger noget tættere på... 

Jeg tror ikke han ved at vi flytter... Det finder han ud af på et tidspunkt... Men frygter virkelig rengøringen når den tid kommer... For der er alle persienner fjernet... Og hader det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Okey... Vi kommer så nok til bruge Kjellerup til at handle i for det meste... Det ligger noget tættere på... 

Jeg tror ikke han ved at vi flytter... Det finder han ud af på et tidspunkt... Men frygter virkelig rengøringen når den tid kommer... For der er alle persienner fjernet... Og hader det... 

Rengøringen det nye eller gamle sted?

Okay, ved ikke helt hvad der er af handlemuligheder i Kjellerup..

Anmeld

7. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Rengøringen det nye eller gamle sted?

Okay, ved ikke helt hvad der er af handlemuligheder i Kjellerup..

Det gamle sted... 

Anmeld

7. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Det gamle sted... 

Det kender jeg godt.... da vi flyttede herud var det modbydelig klamt BÅDE det gamle OG det nye sted  Det værste at rengøre var det nye, for det var ikke vores egen skidt og møg....

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Det kender jeg godt.... da vi flyttede herud var det modbydelig klamt BÅDE det gamle OG det nye sted  Det værste at rengøre var det nye, for det var ikke vores egen skidt og møg....

Den nye lejlighed så også stået tomt knap et ½ år... Så der er samlet lidt spindelvæv osv... 

Den rengøring i det nye, tager ikke så lang tid selvom det er stort... Glæder mig slet ikke til det gamle... Det bliver strengt... Det overlever vi... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.