1. November - Sker det skønneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Mira0911

Ja det sker der nemlig! 

Vi overtager lejligheden 1. November... Hvor er det bare fantastisk... Vi flytter først officielt i den om weekenden.... Kæft jeg glæder mig... Det er helt vildt... ;) 

Flyttekasser er købt ind - men flere synes det er tåbeligt... OG... Så kan der blive sorteret af det der skal med og bare skal smides ud... 

Vil bare smide min glæde til JER skønne mennesker... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

FrkT

Skriver det også her: tillykke, søde.... hvor bliver det dejligt for jer alle at komme et sted hen I helt sikkert bliver glade for, og især at komme væk fra psykopaten.

Det bliver bare super godt! 

Anmeld

7. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Ja det sker der nemlig! 

Vi overtager lejligheden 1. November... Hvor er det bare fantastisk... Vi flytter først officielt i den om weekenden.... Kæft jeg glæder mig... Det er helt vildt...  

Flyttekasser er købt ind - men flere synes det er tåbeligt... OG... Så kan der blive sorteret af det der skal med og bare skal smides ud... 

Vil bare smide min glæde til JER skønne mennesker... 

Ih hvor dejligt!!! Skørt med flyttekasser nu?? Hvorfor, det jo snart flyttedag! JUBIIIII!

Anmeld

7. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Skriver det også her: tillykke, søde.... hvor bliver det dejligt for jer alle at komme et sted hen I helt sikkert bliver glade for, og især at komme væk fra psykopaten.

Det bliver bare super godt! 

Tusind tak Søde... 

Bliver så fantastisk at komme væk herfra og især fra naboen... 

Vi stopper ikke helt med at komme herude... Vi holder kontakten til et ældre par som har passet Julie og hunden mange gange... :) Nogen herlige mennesker... :) 

Anmeld

7. oktober 2010

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih hvor dejligt!!! Skørt med flyttekasser nu?? Hvorfor, det jo snart flyttedag! JUBIIIII!

Jaaa, flyttedagen ligger jo lige om hjørnet.... 

Jeg er virkelig lykkelig... og så bare det at starte et helt nyt friskt liv uden bekymringer... :) 

Anmeld

7. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Jaaa, flyttedagen ligger jo lige om hjørnet.... 

Jeg er virkelig lykkelig... og så bare det at starte et helt nyt friskt liv uden bekymringer...  

Ja det bliver da SÅ dejligt for jer!!!

Anmeld

7. oktober 2010

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det bliver da SÅ dejligt for jer!!!

Ja mega meget... Så deeejliiigt... 

Anmeld

7. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Tusind tak Søde... 

Bliver så fantastisk at komme væk herfra og især fra naboen... 

Vi stopper ikke helt med at komme herude... Vi holder kontakten til et ældre par som har passet Julie og hunden mange gange... Nogen herlige mennesker...  

Fantastisk 

I kommer faktisk også tættere på os, der er ca. 10 km herfra og til Serup.... så det er tættere end hvor I bor nu 

Anmeld

7. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Fantastisk 

I kommer faktisk også tættere på os, der er ca. 10 km herfra og til Serup.... så det er tættere end hvor I bor nu 

jaah... Jeg troede faktisk der var længere ud til Jer fra Serup... 

Uh de 3 uger her må gerne gå rigtig hurtigt... 

Anmeld

7. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

jaah... Jeg troede faktisk der var længere ud til Jer fra Serup... 

Uh de 3 uger her må gerne gå rigtig hurtigt... 

Nope slog det nemlig op.... så det er super. Der er ca. samme afstand fra os til Serup som vi har til Silkeborg (den østlige del af byen).

Kan godt forstå det.... ved psykomanden det? At I flytter altså?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.