jeg er et pms-monster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

JustAnotherName

Nu er det godt 16 måneder siden, at jeg fødte Celina ...og jeg har stadig ikke fået min menses .....Gad vide om jeg så er små-konstant PMS - svaret er helt sikker JA, hvis man spørger Kenneth, tror jeg

Men HELT ÆRLIGT så er du sgu da også fuldt ud berettiget til at sige fra overfor ham der, når han kimer dig i ét væk!

Og dét med at hæve stemmen lidt for højt, forekommer altså også ind imellem herhjemme. Its not okay, but we are only humans!
- Det tror jeg såmænd kan ske ved "almindelig dagligdags-pres" helt uden indblanding fra hormoner.

Nogle dage skal bare streges ud og overståes.
Så er der så mange andre dage at samle på, som er GODE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

anna-jonas

Åhhhh..............det lyder som noget meget velkendt. Har som oftest en monster dag eller to, op til min mens. Er virkelig nem at antænde...........og bli'r meget nemt ked af det, fordi jeg vrisser og regerer. Det eneste formildende ved min alder, er at jeg snart går i overgangsalderen...............og så er PMS forhåbentligt et overstået kapitel.

Sender dig lidt ro og besindighed.

Mette

Anmeld

9. oktober 2010

Milka

Nu er det godt 16 måneder siden, at jeg fødte Celina ...og jeg har stadig ikke fået min menses .....Gad vide om jeg så er små-konstant PMS - svaret er helt sikker JA, hvis man spørger Kenneth, tror jeg

Men HELT ÆRLIGT så er du sgu da også fuldt ud berettiget til at sige fra overfor ham der, når han kimer dig i ét væk!

Og dét med at hæve stemmen lidt for højt, forekommer altså også ind imellem herhjemme. Its not okay, but we are only humans!
- Det tror jeg såmænd kan ske ved "almindelig dagligdags-pres" helt uden indblanding fra hormoner.

Nogle dage skal bare streges ud og overståes.
Så er der så mange andre dage at samle på, som er GODE

du har så ret i, at nogen dage bare skal overstås! synes der en del af dem for tiden – pigerne er inde i en fase hvor de ... nej. mor er inde i en fase, hvor hun ikke er særlig tålmodig

Anmeld

9. oktober 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Åhhhh..............det lyder som noget meget velkendt. Har som oftest en monster dag eller to, op til min mens. Er virkelig nem at antænde...........og bli'r meget nemt ked af det, fordi jeg vrisser og regerer. Det eneste formildende ved min alder, er at jeg snart går i overgangsalderen...............og så er PMS forhåbentligt et overstået kapitel.

Sender dig lidt ro og besindighed.

Mette

tak mette synes bare at humøret bliver så utilregneligt op til mens nu om dage. jeg (og andre) ved virkelig ikke hvad der er i vente! i denne her omgang spiser jeg som et svin: slik, slik og mere slik. argh!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.