jeg er et pms-monster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Milka

jeg har bare været en SUR kælling i dag, er simpelthen så arrig! og der skal bare ingenting til før jeg eksploderer

er ved at lave et logo for en fyr, han skulle bruge en fil fra mig hurtigt i dag så han ringede ret mange gange i træk. jeg stod med hænderne fulde af tvilling og blev så forbandet over at den lortemobil blev ved med at ringe at jeg sendte ham en ret vred (og sarkastisk) sms hvor jeg bl.a. frabad mig at han ringede 400 gange i træk og at han pænt måtte vente med sine problemer til mine børn var puttet og lagt i seng.

mine børn har jeg heller ikke været særlig god ved, har råbt lidt for højt om at de skulle opføre sig ordentligt, er sikker på at alle mine naboer kunne høre mig

hvis bare den menstruation ville komme igang, så jeg kan komme videre og blive normal igen, for jeg synes det er lidt hidsigt det her.

hilsen camilla den venlige grafiker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

oo

åh åh! jeg kom til at tænke på netop mens og mens humør igår...det savner jeg ikke!! eller dvs, mens savner jeg ikke, humøret findes stadig  men det ER sgu da oss lidt provokerende at ringe flere gange i træk!! så må man da lige stoppe op og indse at mennesket i den anden ende nok ikke har mulighed for at besvare ens opkald lige i dette øjeblik!!

Anmeld

7. oktober 2010

MORJESPERSEN

Sender dig lige en , det kan du vist godt lige trænge til.....

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

Tjuhl skriver:

åh åh! jeg kom til at tænke på netop mens og mens humør igår...det savner jeg ikke!! eller dvs, mens savner jeg ikke, humøret findes stadig  men det ER sgu da oss lidt provokerende at ringe flere gange i træk!! så må man da lige stoppe op og indse at mennesket i den anden ende nok ikke har mulighed for at besvare ens opkald lige i dette øjeblik!!

han var SÅ irriterende!

min mens er blevet nemmere, men mit mens-humør er blevet langt værre, og meget sværere at hitte ud af! (altså efter børn)

ofte aner jeg slet ikke jeg er sur før jeg åbner munden og taler til et andet menneske

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Sender dig lige en , det kan du vist godt lige trænge til.....

tak for

bliver du aldrig irriteret på dine tøser? synes der er MEGET kort mellem grin og gråd her for tiden og det går mig bare på nerverne! og det er ikke rigtig gråd, men sådan noget klynke fis

Anmeld

7. oktober 2010

oo

Milka skriver:

han var SÅ irriterende!

min mens er blevet nemmere, men mit mens-humør er blevet langt værre, og meget sværere at hitte ud af! (altså efter børn)

ofte aner jeg slet ikke jeg er sur før jeg åbner munden og taler til et andet menneske

hmmm...jeg kunne i hvert fald godt bruge nemmere menstruationer, men hvis man så istedet får dobbelt op på humør, så er det måske ikke helt det værd

men altså...pigerne får jo også deres en dag og så kan man sige at de har set hvad det er råt for usødet (aj, hedder det det?? eller er det en vending jeg lige selv opfandt?!)

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

Tjuhl skriver:

hmmm...jeg kunne i hvert fald godt bruge nemmere menstruationer, men hvis man så istedet får dobbelt op på humør, så er det måske ikke helt det værd

men altså...pigerne får jo også deres en dag og så kan man sige at de har set hvad det er råt for usødet (aj, hedder det det?? eller er det en vending jeg lige selv opfandt?!)

tror jeg godt man kan sige

men er det godt at de ser det? eller dårligt? er det overhovedet en undskyldning for noget som helst? føler ikke rigtig jeg kan gøre for det ... hulk, jeg er KVINDE

Anmeld

7. oktober 2010

oo

Milka skriver:

tror jeg godt man kan sige

men er det godt at de ser det? eller dårligt? er det overhovedet en undskyldning for noget som helst? føler ikke rigtig jeg kan gøre for det ... hulk, jeg er KVINDE

jeg tror altid det er godt at se tingene som de ER...eller sikke noget fis. men i nogle tilfælde er det. fx var det helt vildt dejligt at være på besøg hos dig og du sagde de ting du sagde om at være forælder, det var så jordnært og noget som man meget bedre kunne sætte sig ind i end alle de lyserøde "det blir VIDUNDERLIGT" - for selvfølgelig blir det vidunderligt, men det blir jo også RIGTIGT og VIRKELIGT og FOR EVIGT og alt muligt andet...

Anmeld

7. oktober 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

tak for

bliver du aldrig irriteret på dine tøser? synes der er MEGET kort mellem grin og gråd her for tiden og det går mig bare på nerverne! og det er ikke rigtig gråd, men sådan noget klynke fis

Her hjemme er det ligesom hos dig, de pyldre over ingen tid, så griner de lidt og hyler de osv. jeg hader eftermiddagende med dem alene for tiden, jeg kan ikke klare det..... jeg tager hatten af for dig camilla.... jeg kan godt komme til at hæve stemmen engang i mellem... men de lytter jo helre ikke til havd man siger, og så er de inde i en periode hvor de bare gør alt det de ikke må... så den køre bare her hjemme..... det bedste jeg kan gøre for at få ro, er at gå ud i haven med dem... de elsker det, men jeg gider ski ikke stå ude i regn vejr for at få ro, så helre tage kampen

Anmeld

7. oktober 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Her hjemme er det ligesom hos dig, de pyldre over ingen tid, så griner de lidt og hyler de osv. jeg hader eftermiddagende med dem alene for tiden, jeg kan ikke klare det..... jeg tager hatten af for dig camilla.... jeg kan godt komme til at hæve stemmen engang i mellem... men de lytter jo helre ikke til havd man siger, og så er de inde i en periode hvor de bare gør alt det de ikke må... så den køre bare her hjemme..... det bedste jeg kan gøre for at få ro, er at gå ud i haven med dem... de elsker det, men jeg gider ski ikke stå ude i regn vejr for at få ro, så helre tage kampen

jeg er lidt lettet over at høre at det ikke kun er her det er sådan

og nej, de hører jo ikke efter. faktisk ser pigerne ud til at have det allersjovest når de gør ting som de ved de ikke må. og egentlig nytter det ikke noget at hæve stemmen af dem, for de er skideligeglade!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.