Overtro ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er sådan set ikke overtroisk... MEN - Jeg er totalt utjekket, så de fleste ting, blev ordnet i aller sidste øjeblik. Det meste dog inden hun kom ud.

Og altså jaja - jeg ved godt at folk så siger: Men du er jo asatro, er det så ikke at være overtroisk? Men jo altså - det kan man da godt sige, men det med at Thor der kører over himlen i vognen, det er jo de gode historier man fortæller sine børn Det er biblen også fyldt med.

Tilgengæld tror jeg på hus-nisser, alfer og den slags kriller kraller For det ville fanmer være nedern at køre til juleaften og komme hjem til et nedbrændt hus, hvis det var fordi man ikke havde givet nissen NOGET som helst.

Så her plejer vi vores nisse Hun hedder i øvrigt Luna og har en kusine der hedder ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Mumto3

Åh ,jeg høre bare til dem der overhovedet ikke kan se hvorfor mit barn skulle dø under fødslen, bare fordi jeg havde købt en barnevogn og den stod derhjemme.

Hvordan skulle min barnevogn og placering af den (butik kontra hjemme) på nogen mulig måde påvirke mit barn så meget at det døde????? Nej, det tror jeg simplethen ikke på. Jeg ved godt at gammel overtro siger at det er sådan, og at man ikke må få barnevogn hjem, men jeg synes det lyder som vås.

Anmeld

7. oktober 2010

millesofie

jeg havde alt klar

jeg tror ikke på den slags men jeg havde ikke redt sengen, men det er nok mest fordi jeg er et rodehoved

Anmeld

7. oktober 2010

millesofie

Zafir skriver:

Jeg er sådan set ikke overtroisk... MEN - Jeg er totalt utjekket, så de fleste ting, blev ordnet i aller sidste øjeblik. Det meste dog inden hun kom ud.

Og altså jaja - jeg ved godt at folk så siger: Men du er jo asatro, er det så ikke at være overtroisk? Men jo altså - det kan man da godt sige, men det med at Thor der kører over himlen i vognen, det er jo de gode historier man fortæller sine børn Det er biblen også fyldt med.

Tilgengæld tror jeg på hus-nisser, alfer og den slags kriller kraller For det ville fanmer være nedern at køre til juleaften og komme hjem til et nedbrændt hus, hvis det var fordi man ikke havde givet nissen NOGET som helst.

Så her plejer vi vores nisse Hun hedder i øvrigt Luna og har en kusine der hedder ida

vi har også hus nisser herhjemme og små yndige alfer og små frække trolde i haven og det tror vi alle på

fantasi er en gave som man skal pleje

Anmeld

7. oktober 2010

LenaJohansen

Zafir skriver:

nisser det er man da næsten nød til at tro på 

Jeg kan ikk bestemme mig for om jeg vil gøre helt klar til hun kommer eller om jeg skal vente.. 

Anmeld

7. oktober 2010

nilletøz

Jeg har trykket andet..

Jeg skulle først føde den 15 feb 09, så havde aftalt med min kusine at hun skulle komme om fredagen hvor jeg SKULLE have født om søndagen - meeeeeeen Lukas valgte at komme 1 uge før tid, så søndag formiddag, dvs den 8 feb 09 kom min kusine med alle de ting vi havde fået, seng, skråstol, kravlegår, højstol.
Barnevogen kom også den dag, så vi fik alt hjem samme dag jeg fødte.

Ren stres lige i starten, men klarede det alligvel.

Anmeld

14. oktober 2010

Malonde1985

Jeg havde sengen og alt andet hjemme UNDTAGEN... BARNEVOGNEN!

Havde fra familie, venner og bekendte fået strenge ordrer på at Barnevognen IKKE måtte komme hjem før babyen. SÅ det gjorde den heller ikke. Kæresten hentede barnevognen i butikken samme dag vi skulle hjem fra hospitalet .. så jaaa lidt overtroisk er man vel på en måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.