Overtro ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Overtroisk ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.437 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

LenaJohansen

Er bare nysgerrig over om i har haft barnevognen hjemme inden barnet kom.

Og om i havde fået baby's seng redt inden ?

Jeg er selv meget overtroisk med hensyn til de ting. Men kunne være dejligt at høre om der er andre der har det på samme måde, eller om i slet ikke er overtroiske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

SussieThyssen

Er bare nysgerrig over om i har haft barnevognen hjemme inden barnet kom.

Og om i havde fået baby's seng redt inden ?

Jeg er selv meget overtroisk med hensyn til de ting. Men kunne være dejligt at høre om der er andre der har det på samme måde, eller om i slet ikke er overtroiske

Jeg havde det hele klar undtagen barnevognen, som først blev hentet efter jeg havde født.
Og sådan var det med dem alle 3.

Det er lidt pjattet at være overtroisk synes jeg..og der er heller ingen grund til at skulle have alt besværet når man først er kommet hjem, så har man rigeligt andet at tage sig af.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

mor-til-vanessa

jeg havde alt klar, dog var sengen ikke redt

Anmeld

7. oktober 2010

M.O.A.R.

Har trykket Andet

Vi havde klapvogn og autostol hjemme da vi fik det da jeg var omkring 3 - 4 mdr henne af min søsters daværende kæreste (det samme  som de havde brugt til min nevø, men de ville smide det ud og det synes jeg absolut ikke han skulle gøre, så hellere gi' os det )

Andet havde vi ikke hjemme ud over noget tøj og sådan.

Min svigerinde og hendes kæreste hentede ALT andet efter jeg havde født og mens vi stadig lå på sygehuset, det havde vi købt (startpakke) og stod i butikken til afhentning. Så de havde samlet seng og redt den,  og gjort alt klar til vi kom hjem, de havde oven i købet også gjort rent for os og kom over med liften til os på sygehuset

Anmeld

7. oktober 2010

wamse

Jeg havde alt hjemme, og alt var gjort klar ved alle 3 børn

Anmeld

7. oktober 2010

K.Rehder

Jeg er (næsten) ikke overtroisk-dog med få undtagelser...Men det er både mor og svigermor i allerhøjeste grad Og efter som det er svigerforældrene der betalte barnevognen til prinsessen, har de bestemt at den først kommer hjem når hun er kommet til verden. Så den står pakket sammen indtil da. Men det er også fint nok, bare svigermor er tilpas...

Derud over har vi en meget gammel vugge, helt tilbage fra da min stedfar var lille, som min mor og jeg selv har sat i stand og syet sengetøj til...men min mor går også meget op i at der ikke må blive redt op før lillepigen ER født, så det er lidt svært at se det færdige resultat af vuggen når det hele ikke må samles..hehehe...Skøre gamle kone   Mødre

Anmeld

7. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg var forberedt og klar !!

Anmeld

7. oktober 2010

oo

jæs forberedt og klar her også. altså jeg har mistet et barn inden noget som helst var klart, så for mig er det lidt fjollet at tro at det at sengen er redt eller barnevognen er hjemme har indflydelse på graviditeten...

Anmeld

7. oktober 2010

Malthes mor

Barnevognen stod og ventede i butikken. Vi tog den med på hjemvejen, da vores største dreng lige var kommet til verden. Mht. seng, som egentlig var en vugge, den fik vi i gave af mine forældre, og den stod klar, da vi kom hjem fra sygehuset.

Men med nummer to var det helt anderledes. Barnevognen var vasket og redt. Og vuggen blev klargjort den morgen jeg fik veer. Ikke at det var nødvendigt, men det var faktisk meget hyggeligt at nusse rundt med det.

Anmeld

7. oktober 2010

afrobabies

Jeg havde barnevogn og seng hjemme, men ingen dyner i hverken barnevogn eller seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.