Bare sådan lige et "Wouw" det gik lige op for mig indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Low

Jeg var også 13+1 da jeg kom til NF.

Men mange gange tillykke . Det går godt nok stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Blyb

Valle81 skriver:

Nej man må være op til 13+6 til NF:0)

Grunden til jeg først skal afsted der er at de på Viborg sygehus gerne vil have man er så tæt på 13+0 som overhovedet muligt for der er resultatet bedst.

Sidst jeg var gravid var jeg afsted da jeg var 11+5, men blev sendt hjem med ny tid 13+0 da hun ikke kunne måle præcist.

Nu er jeg overvægtig, så måske det også spiller lidt ind i at være så tæt på 13+0 som muligt:0)

Christina

Aha! All right, så er jeg med igen

Tak for svar.. og held og lykke.

Anmeld

8. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Tillykke med det

Er helt misundelig. Jeg er gravid for tredje gang nu, men det er endnu ikke lykkedes mig at komme forbi 10. uge. Så jeg går også bare og håber på, at det denne gang lykkedes at nå til 12. uge og NF. Ja og helst jo også de resterende 6 md, men de første 3 synes som noget af en bjergbestigning lige nu. Krydser bare fingre og prøver at tage det, som det kommer.

Anmeld

8. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Ja, og glemte da lige at sige, at jeg selv er 6-1

Anmeld

8. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Sludder 5+1, dvs i uge 6.

Der er godt nok et par terminsberegnere, der siger, at jeg er i uge 4+1, hvilket jeg ikke rigtig forstår en dyt af. Bl.a terminsberegneren her på baby.dk registrerer mig som 4+1.

Men min læge siger altså noget andet.

Der er åbenbart uenighed om, hvordan man tæller ugerne. Om man tæller den første uge som uge 0 eller som uge 1, eller hva ved jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.