Bare sådan lige et "Wouw" det gik lige op for mig indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Valle81

Så lige på min sticker og for da dansme

Idag er jeg 12+0:0)

Kæææææææææææft tiden flyver - ovre det kritiske punkt - skal til NF næste fredag og er så spændt og håber alt er som det skal være.

Ligegyldigt indlæg men bare wouw og wauw:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Koen.

Hvor er det gået super hurtigt Er sikker på alt nok er som det skal være

Anmeld

7. oktober 2010

Blyb

Valle81 skriver:

Så lige på min sticker og for da dansme

Idag er jeg 12+0:0)

Kæææææææææææft tiden flyver - ovre det kritiske punkt - skal til NF næste fredag og er så spændt og håber alt er som det skal være.

Ligegyldigt indlæg men bare wouw og wauw:0)

Christina

Bare lige et lille spørgsmål.. Men er det ikke næsten for sent til NF når du så er 13+1?

Eller er jeg helt galt på den? Har vist ikke helt styr på det så..

Anmeld

8. oktober 2010

Valle81

Blyb skriver:

Bare lige et lille spørgsmål.. Men er det ikke næsten for sent til NF når du så er 13+1?

Eller er jeg helt galt på den? Har vist ikke helt styr på det så..

Nej man må være op til 13+6 til NF:0)

Grunden til jeg først skal afsted der er at de på Viborg sygehus gerne vil have man er så tæt på 13+0 som overhovedet muligt for der er resultatet bedst.

Sidst jeg var gravid var jeg afsted da jeg var 11+5, men blev sendt hjem med ny tid 13+0 da hun ikke kunne måle præcist.

Nu er jeg overvægtig, så måske det også spiller lidt ind i at være så tæt på 13+0 som muligt:0)

Christina

Anmeld

8. oktober 2010

_-Kathrine-_

Hejsa :-)

Så er vi lige langt henne....! Og hvor er det fantastisk at man allerede er nået så langt :-)

Jeg skal til NF på tirsdag og tæller bare dagene!

Hilsen Kathrine :-)

Anmeld

8. oktober 2010

JonTri

Valle81 skriver:

Nej man må være op til 13+6 til NF:0)

Grunden til jeg først skal afsted der er at de på Viborg sygehus gerne vil have man er så tæt på 13+0 som overhovedet muligt for der er resultatet bedst.

Sidst jeg var gravid var jeg afsted da jeg var 11+5, men blev sendt hjem med ny tid 13+0 da hun ikke kunne måle præcist.

Nu er jeg overvægtig, så måske det også spiller lidt ind i at være så tæt på 13+0 som muligt:0)

Christina

Ahh det forklarer det... jeg blev også skannet på Viborg sygehus, og synes det var småsent - var 13+2 tror jeg...

Knus Rikke - der skal skannes igen i dag - 20+4

Anmeld

8. oktober 2010

AnneBJ

Ved jo godt du har prøvet det før og alt det,men nøj hvor kan jeg huske 12+0... Det var virkelig en milepæl!!

Håber du får en god scanning!

Anmeld

8. oktober 2010

Valle81

rikkekrogh skriver:

Ahh det forklarer det... jeg blev også skannet på Viborg sygehus, og synes det var småsent - var 13+2 tror jeg...

Knus Rikke - der skal skannes igen i dag - 20+4

Ja:0)

Min moder arbejder inde på y18 som lægesekretær - det er bla hande der indkalder så derfra denne forklaring:0)

Når man skal til Md bestræber de sig også meget på at ramme 20+0 så godt som muligt da det er der resultatet er bedst:0)

Og held og lykke med idag - skal i vide kønnet:0)

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Hvor er det bare fantastisk... Tiden er virkelig fløjet afsted... 

Anmeld

8. oktober 2010

Valle81

AnneBJ skriver:

Ved jo godt du har prøvet det før og alt det,men nøj hvor kan jeg huske 12+0... Det var virkelig en milepæl!!

Håber du får en god scanning!

Ja det er det bestemt - og det er det ved hver en gravidiet:0)

Har også haft en SA og synes efter det så bliver det mere og mere en milepæl.

Og jo flere børn man får jó mere milepæl også, for nu har jeg to sunde og raske børn og for hvert sundt barn tænker jeg  - åndsvagt det ved jeg - men så er chanen for et ikke raskt barn større.

Lidt sådan hvor mange gange er man heldig i lotteriet.

Sådan kan det jo ikke helt stilles op - men hormoner raser og man tænker ikke altid klart:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.