Hvad får man....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

oh gud, jeg havde fået rådet at drikke tonic vand når veerne begyndte at være regelmæssige...føj for den lede! Søren havde sagt det smagte forfærdeligt, men så skulle vi alligevel prøve og så var han rigtig optimistisk og sagde lige inden jeg sku ta en tår "det er slet ikke så slemt". jeg fik kun en lille dråbe i munden og ADRK!! Så skulle søren drikke i sympati og han skar også ansigter helt vildt  så det er mere eller mindre droppet!!

aaaadr tonic er bare det værste shit!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

godt Søren!

ja både at han skældte ud men også at han masserede....

jeg håber din JM kan noget godt i overmorgen! du må kigge på hende med store trætte smukke hundeøjne... hi hi...

og alt er bare klart ikke? der er ikke noget i mangler?

absolut overhovedet ikke! mine søstre var her i lørdags og de gik bare rundt på babyværelset og tog sig til hovedet "jamen, vi kan jo ikke GIVE dig noget, du har ALT!"

Anmeld

11. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

aaaadr tonic er bare det værste shit!!!

ja!!!! mærkeligt at gin og tonic kan smage så dejligt, når tonic og gin hver for sig smager afskyeligt

Anmeld

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

absolut overhovedet ikke! mine søstre var her i lørdags og de gik bare rundt på babyværelset og tog sig til hovedet "jamen, vi kan jo ikke GIVE dig noget, du har ALT!"

skide godt! så er der bare styr på alt... ledte også efter noget jeg kunne give baby... ha ha...

Anmeld

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ja!!!! mærkeligt at gin og tonic kan smage så dejligt, når tonic og gin hver for sig smager afskyeligt

på et tidspunkt synes jeg friske enebær smagte dejligt.... ved ikke lige hvad der skete der...

de bruger jo enebær til gin

Anmeld

11. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

på et tidspunkt synes jeg friske enebær smagte dejligt.... ved ikke lige hvad der skete der...

de bruger jo enebær til gin

men jeg ku godt tænke mig en gin og tonic...ærlig talt

Anmeld

11. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

skide godt! så er der bare styr på alt... ledte også efter noget jeg kunne give baby... ha ha...

Anmeld

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

men jeg ku godt tænke mig en gin og tonic...ærlig talt

jamen du skal jo ikke amme sødeste... så vi nupper en god flaske rødvin...  hvis altså baby gider komme ud

Anmeld

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

det handler om at være sneeeeeeeeeeedig som en ninja

Anmeld

11. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen du skal jo ikke amme sødeste... så vi nupper en god flaske rødvin...  hvis altså baby gider komme ud

den er jeg SÅ meget med på!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.