Hvad får man....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

uuuuuuuuuuuuuuuuuh man får helt stress jo..... Baby Juhl, vi veeeeeeeeeeeeeenter på dig!

dont worry, du er på speeddial på tlf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

dont worry, du er på speeddial på tlf

uh, tak...

hvis Søren og din mor får influenza kommer jeg gerne hi hi.....

det værste er at jeg ikke kan lide at blive ved med at skrive og spørge hvordan du har det osv... føler jeg gør dig mere utålmodig jo?

Anmeld

11. oktober 2010

oo

Skouboe skriver:

Den fornemmelse kender jeg sjovt nok godt. Bare rolig - ud skal den lille skarnsunge nok komme på den ene eller den anden måde. Jeg håber dog det bliver i tide til at du kan få den hjemmefødsel du drømmer om

Hvor meget kan dine JM hjælpe, hvis det er? Kan du fx stadig få lov til at føde hjemme hvis de tager vandet?

ja, se det er jeg ret meget i tvivl om, men vi skal til jordemoder på onsdag, så der skal vi ha snakket om det hele. og det er heldigvis hos hende der er fanatisk hjemmeføder jordemoder, så jeg håber hun kan en masse tricks og så'n  hvis de først begynder at give mig piller til igangsættelse, så må jeg vist nok ikke i hvert fald, men jeg tænker også hindeløsning og vand-tagning osv, det burde vel gå

Anmeld

11. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

uh, tak...

hvis Søren og din mor får influenza kommer jeg gerne hi hi.....

det værste er at jeg ikke kan lide at blive ved med at skrive og spørge hvordan du har det osv... føler jeg gør dig mere utålmodig jo?

jae...der er flere der skriver, så jeg får ikke svaret ret meget. og så er jeg bare udkørt helt vildt. jeg kører lige nu på 4. dag med veer/kraftige plukveer og jeg er ærlig talt ved at blive rigtig rådden over det. igår var de skide gode, bed rigtig godt og af flere omgange var de helt regelmæssige med præcis 10 min imellem. men så blev de blaaah og de har været blaaah hele dagen idag  (og jeg har været så sur over det hele, at jeg gjorde ovnen ren og overhørte alle signaler fra kroppen om hvile, så da søren kom hjem lå jeg bare som en hval på sofaen)

Anmeld

11. oktober 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

ja, se det er jeg ret meget i tvivl om, men vi skal til jordemoder på onsdag, så der skal vi ha snakket om det hele. og det er heldigvis hos hende der er fanatisk hjemmeføder jordemoder, så jeg håber hun kan en masse tricks og så'n  hvis de først begynder at give mig piller til igangsættelse, så må jeg vist nok ikke i hvert fald, men jeg tænker også hindeløsning og vand-tagning osv, det burde vel gå

Præcist - jeg ville gætte på at det først var når de begyndte at hælde stoffer på dig at du ikke måtte føde hjemme mere

Jeg krydser alt hvad jeg har for at slynglen snart kommer ud til jer.

Anmeld

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jae...der er flere der skriver, så jeg får ikke svaret ret meget. og så er jeg bare udkørt helt vildt. jeg kører lige nu på 4. dag med veer/kraftige plukveer og jeg er ærlig talt ved at blive rigtig rådden over det. igår var de skide gode, bed rigtig godt og af flere omgange var de helt regelmæssige med præcis 10 min imellem. men så blev de blaaah og de har været blaaah hele dagen idag  (og jeg har været så sur over det hele, at jeg gjorde ovnen ren og overhørte alle signaler fra kroppen om hvile, så da søren kom hjem lå jeg bare som en hval på sofaen)

hold kæft hvor er det træls.... men det gode er at baby nok skal komme... det bliver bare ud til en træt mor jo....

vi må have gang i hindbærblade the, amerikansk olie osv

Anmeld

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

og kan du så passe på dig... der er hermed beordret hvile og massage samt fodbad!

Anmeld

11. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

og kan du så passe på dig... der er hermed beordret hvile og massage samt fodbad!

jeg fik oss skæld ud af Søren - og en rygmassage

Anmeld

11. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

hold kæft hvor er det træls.... men det gode er at baby nok skal komme... det bliver bare ud til en træt mor jo....

vi må have gang i hindbærblade the, amerikansk olie osv

oh gud, jeg havde fået rådet at drikke tonic vand når veerne begyndte at være regelmæssige...føj for den lede! Søren havde sagt det smagte forfærdeligt, men så skulle vi alligevel prøve og så var han rigtig optimistisk og sagde lige inden jeg sku ta en tår "det er slet ikke så slemt". jeg fik kun en lille dråbe i munden og ADRK!! Så skulle søren drikke i sympati og han skar også ansigter helt vildt  så det er mere eller mindre droppet!!

Anmeld

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg fik oss skæld ud af Søren - og en rygmassage

godt Søren!

ja både at han skældte ud men også at han masserede....

jeg håber din JM kan noget godt i overmorgen! du må kigge på hende med store trætte smukke hundeøjne... hi hi...

og alt er bare klart ikke? der er ikke noget i mangler?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.