om boligsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Svei

louise4060 skriver:

for at få boligsikring skal der desuden være eget køkken i boligen (ikke the-køkken) plus at boligen ikke må være bygget senere en 1968 mener jeg årstallet er

Nej, det er kun ved lån med det årstal. Du kan få tilskud til alle lejeboliger alt efter str. og så som du skriver med køkken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

SussieThyssen

louise4060 skriver:

for at få boligsikring skal der desuden være eget køkken i boligen (ikke the-køkken) plus at boligen ikke må være bygget senere en 1968 mener jeg årstallet er

Den med byggeåret passer ikke, for jeg kender da masser af mennesker der får boligsikring i nybyggerier.

Min egen datter får 300 kr i boligsikring for en 2 værelses kollegie lejlighed, hvor hun bor sammen med sin kæreste. De er begge på SU, så det er bestemt værd at tage med.

Anmeld

7. oktober 2010

louise8723

SussieThyssen skriver:

Den med byggeåret passer ikke, for jeg kender da masser af mennesker der får boligsikring i nybyggerier.

Min egen datter får 300 kr i boligsikring for en 2 værelses kollegie lejlighed, hvor hun bor sammen med sin kæreste. De er begge på SU, så det er bestemt værd at tage med.

mente også ældre boliger . men eva siger at det ikke er sådan.. så må ha læst forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.