Jeres yndlingstøj?? Må jeg se eller høre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2008

metted

Af og til i kjole eller kort nederdel. Forår, efterår og vinter er skindbukser både behageligt og ideelt i det danske skiftende vejr.
Pt. er mit ynglingstøj jeans, nogle højtaljede fra Glenda Miss Sixty.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

Siber

øv jeg har bare tøj krise, synes jeg ser fed ud i alt jeg tager på, øvøvøvø, også i mit ynglings!

Nå men jeg er vidst mest en bukse-pige, selvom jeg har tons af kjoler og nederdele i skabet, jeg tror måske det er fordi jeg tror jeg vil være en kjolepige, men det er desværre bare ikke rigtig blevet til det!

jeg kunne godt finde på (en dag jeg bliver rig) at finde mig en stylist, eller en anden der kan rådgive mig i what to do med mit klædeskab

Knus Siber, der stadigvæk er syg med halsbetændels og er i total jogging, men har lige været i bad!

Anmeld

4. august 2008

Honningblomst

Siber skriver:

øv jeg har bare tøj krise, synes jeg ser fed ud i alt jeg tager på, øvøvøvø, også i mit ynglings!

Nå men jeg er vidst mest en bukse-pige, selvom jeg har tons af kjoler og nederdele i skabet, jeg tror måske det er fordi jeg tror jeg vil være en kjolepige, men det er desværre bare ikke rigtig blevet til det!

jeg kunne godt finde på (en dag jeg bliver rig) at finde mig en stylist, eller en anden der kan rådgive mig i what to do med mit klædeskab

Knus Siber, der stadigvæk er syg med halsbetændels og er i total jogging, men har lige været i bad!

God bedring....håber snart du er på højkant igen....kender alt for godt det der med at man synes man ser øv ud i alt....
Knus..(H)

Anmeld

4. august 2008

Lullaby

Jeg er bare vild med det her sæt som jeg har på. Det er noget grønligt cowboystof :D

Anmeld

4. august 2008

Christinahr

Ja leggings og kjoler/tunikaer er også bare min favorit i øjeblikket.

Fik en blå kjole fra message af veninderne i fødesldagsgave og det er ligesom en sæk man tager over hovedet. Den er strammet ind i toppen og bunden så man skal ikke tænke på hvordan diverse deller sidder :P specielt dejlig når man har en begyndende gravidmave der pt bare ligner en topmave der ikke er nogen der gider træne (?)

Anmeld

4. august 2008

Siber

Eva skriver:

Siber skriver:

God bedring....håber snart du er på højkant igen....kender alt for godt det der med at man synes man ser øv ud i alt....

tak tak søde Eva, jeg tror at pencelinen er ved at virke nu, men jeg er ikke helt på toppen øv
Knus..(H)

Anmeld

5. august 2008

rlyn

Jeg er så absolut buksequinde - selvom jeg er blevet bedre mht. kjoler og nederdele, når vi skal i byen.
Mine nyeste jeans fra England er et superhit. De er lavtaljede i lyst stof med et supercool slidt look. Dertil gerne et par af mine nyeste sko med hæl og en simpel top/bluse/skjorte.
Hvis jeg vidste, hvordan jeg ligger billeder ind, ville jeg gerne vise jer mine nyeste sko jeg købte i ferien. Ét par er i brun læder med høj hæl og rund snude. Et andet par er i et lækkert gult og pink mønster med åben snude og høje korkhæle. Eeeelsker sko, der skiller sig ud (L)

Knus
Rikke

...iøvrigt

Højtaljede jeans er supersmarte, men desværre ikke lige i min stil, da jeg ellers vil få røv op til midt på ryggen 8(;):S
Man skal sq være superslank for at kunne bruge dem - efter min mening :)

Anmeld

5. august 2008

metted

Rikke Lyngholm skriver:

Jeg er så absolut buksequinde - selvom jeg er blevet bedre mht. kjoler og nederdele, når vi skal i byen.
Mine nyeste jeans fra England er et superhit. De er lavtaljede i lyst stof med et supercool slidt look. Dertil gerne et par af mine nyeste sko med hæl og en simpel top/bluse/skjorte.
Hvis jeg vidste, hvordan jeg ligger billeder ind, ville jeg gerne vise jer mine nyeste sko jeg købte i ferien. Ét par er i brun læder med høj hæl og rund snude. Et andet par er i et lækkert gult og pink mønster med åben snude og høje korkhæle. Eeeelsker sko, der skiller sig ud (L)

Knus
Rikke

...iøvrigt

Højtaljede jeans er supersmarte, men desværre ikke lige i min stil, da jeg ellers vil få røv op til midt på ryggen 8(;):S
Man skal sq være superslank for at kunne bruge dem - efter min mening :)

Der mer meget forskel på højtaljede jeans, mine sidder bare perfekt, de skal prøves på.

Anmeld

5. august 2008

rlyn

PRØVE.
Jeg ser lige om jeg kan ligge et billede ind af mine elskede nye sko (L)

C:\Documents and Settings\Rikke Lyngholm\Skrivebord\Nye sko

Anmeld

5. august 2008

rlyn

Æv, hvorfor kan jeg ikke. Forsøgte ellers at følge anvisninger :(
Jeg er sq håbløs nogle gange ;)

Der mer meget forskel på højtaljede jeans, mine sidder bare perfekt, de skal prøves på.

Må indrømme, jeg frygter chokket, hvis jeg ser mig selv i et par - så jeg lader være ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.