Jeres yndlingstøj?? Må jeg se eller høre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
25 svar
0 synes godt om
31. juli 2008

Honningblomst

Hej Piger...:)
Kender I det at man har en MASSE tøj og så ender det alligevel med at det er et eller to sæt der er det absolut foretrukne og som altid kommer på..???
Hvad er jeres for tiden...må jeg høre eller se??:)
Mit er en super tøset svensk-bondestils kjole fra Signal...i hvid og med blonder og bindebånd om maven...så fin og tøset(når ikke man selv har piger, så.....;) ) og så mine fede nye Rieker sandaler med lukkede snuder og rem...i bronze/guld....
Hvad med jer??
Knus Eva..som er kjolepige og går med det året rundt...selvom jeg har en masse jeans, som jeg også er glade for.:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

fam.4xc

Leggins leggins og legging :D Med en tunika eller kjole ud over - mine sandaler er med glimmer i guld og snart så udtrådte som noget :))
Ellers sorte stumpe bukser og en skjorte ;)

Hader at stryge, men lige pt skal alt mit tøj bare stryges... hvordan hænger det lige sammen :P

Kram Camilla der har sig en rigtig kjole pige og hvor moren elsker at gi pigerne ens på hvor faren hader det :)

Anmeld

31. juli 2008

Susan1978

Hej Eva har du ikke et billede af de sandaler.. jeg er stor fan af Rieker, men tit så ligner mange modeller mormorsko.. har selv et par pæne sko i rieker også i bronce farve, med en lille hæl. af tøj er jeg pt til de store løse skjorter.. da jeg har alt for meget mave.. :'( også en kort nederdel med leggins under. (som faktisk er et par ventestrømpebukser fra HM som jeg har klippet op.. Susan

Anmeld

31. juli 2008

Kvindemin

Jo, ooom jeg kender det.
Det nyeste ligger stadig med mærket, inde bag ved ynglingstøjet - selvfølgelig :)
Jeg er også en kjole pige, gerne en gammeldags ny stil :)

Og så er jeg til HØJTALJEDE nederdele og jeans, og struttende skjorter.
Ja, gid jeg ku vise nogle billeder. Men aner stadig ikke hvordan man for billeder herind :p

Knus og snart god weekend :))

Anmeld

31. juli 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] Hej Eva har du ikke et billede af de sandaler.. jeg er stor fan af Rieker, men tit så ligner mange modeller mormorsko.. har selv et par pæne sko i rieker også i bronce farve, med en lille hæl. af tøj er jeg pt til de store løse skjorter.. da jeg har alt for meget mave.. :'( også en kort nederdel med leggins under. (som faktisk er et par ventestrømpebukser fra HM som jeg har klippet op.. Susan [/citat] Hej Susan...:) Nu har jeg ledt og ledt og kan godt se at modellerne er noget kedelige...men jeg kan bare ikke finde dem jeg har. Dem jeg har minder ret meget om Angulus' modeller. Men prøver at tage et billede senere, så kan du se dem....og de er bare så skide gode at gå i...:) Knus..

Anmeld

31. juli 2008

Monique

Uha.. :D hehe..
Jeg er langt fra Kjole pige (hader når maven strutter hehe)
Men mit må være hmm min hvide stropbluse, mine lårkorte shorts eller lårkorte nederdel og så mine sandaler.

Anmeld

31. juli 2008

Susan1978

Eva hvor har du købt dem..

jeg var i byen i sidste uge og fandt tilsidst nogle sandaler/klippers i skoringen.. de hedder relaxshoe og er også super gode at gå i men ville godt ha haft nogen der sad fast på foden.

er det sådan nogle her

Susan

Anmeld

31. juli 2008

Honningblomst

Susan1978 skriver:

Eva hvor har du købt dem..

jeg var i byen i sidste uge og fandt tilsidst nogle sandaler/klippers i skoringen.. de hedder relaxshoe og er også super gode at gå i men ville godt ha haft nogen der sad fast på foden.

er det sådan nogle her

Susan

nej, sådan ser de heller ikke ud...ender med jeg må tage billeder af dem og lægge ind..-griner-

Anmeld

31. juli 2008

Susan1978

okay, den var ellers meget sød.. :P

Anmeld

31. juli 2008

MorCamilla

Mit yndingstøj lige i tiden er min bikini ;)
Men ud over det, så er det en knæ kang kjole med der skal bildes i nakken. Den er råhvid med brugne cirkler på. Den er dejlig let at have på og får min krop til at se ekstra lækker ud:P Hvis det så er lidt koldt bruger jeg den med leggins inden under... Elsker den kjole:))

Knus fra Camilla..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.