Hvor bor du? Og hvor er du fra oprindeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

SussieThyssen

FrkT skriver:

Igen igen er jeg nysgerrig.. 

Kunne godt tænke mig at høre hvor folk bor henne af. Både landsdel, men egentlig også byer. Vil også gerne høre hvor I er født og/eller opvokset, og hvor jeres familier stammer fra. Afstemningen gælder dog bare hvor I bor lige nu.

Selv bor jeg i Kragelund ved Silkeborg, som ligger i Østjylland, men næsten på grænsen mellem Midt og Østjylland.

Jeg er født i Nykøbing Falster, og boede først i Rødby på Lolland kort tid, derefter er jeg opvokset i Simmelkær (til jeg var 13) og Sunds (fra 13 og indtil jeg flyttede hjemmefra) lidt nord for Herning i Midtjylland. Mor er nordjyde (fra Fjerritslev) og far er lolik (fra Horslunde og omegn).

Jeg bor imellem Nyborg og Ørbæk på Fyn.
Men er født og opvokset i  Sorø og på Sorø-egnen på Vestsjælland.
Jeg boede i Vestsjælland indtil for 2 år siden.

Min mors slægt er fra Fyn, Jylland og Norge
Min fars er fra Fanø, Sønderjylland, Møn og Norge

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Mutti2B

Midtjylland - Silkeborg

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

Jeg bor i midtjylland by Engesvang. 

Jeg er født i borup på sjælland er opvokset i Bjæverskov på sjælland naboby til borup. Da jeg flyttet hjemmefra som 18 år flyttet jeg til københavn og boet næsten der hele tiden til jeg flyttet til jylland for ca 2 år siden. Hele min familie bor stadig på sjælland. 

Knus Diana 

Anmeld

7. oktober 2010

Maja_4000

Jeg bor i Roskilde , er født i Roskilde og jeg håber at blive i Roskilde altid (; Hehe

Anmeld

7. oktober 2010

TbCp

Heidi85 skriver:

Jeg er fra langeland nermer sydlangeland fra en lille by ved navn bagenkop. Jeg er både født og opvokset her på langeland og ja jeg bor skam her over endnu. Både min mor og fra er langelænder.

Arh der er også hyggeligt på Langeland... mine svigerforældre bor i Spodsbjerg

Anmeld

7. oktober 2010

mor-til-vanessa

er født i kbh og er opvokset der. flyttede med min mor til horsens som 17 årig og her bor jeg stadig. har dog lige været lidt tilbage i kbh og arbejde.

min far er fra kbh og min mor er fra horsens, men flyttede til kbh som 20 årig

Anmeld

7. oktober 2010

JulieE

Jeg bor i Hvidovre lige uden for København,. jeg er født og opvokset i Gistrup uden for Aalborg Min mand er født og opvokset i Brøndby

Anmeld

7. oktober 2010

Heidi85

TbCp skriver:

Arh der er også hyggeligt på Langeland... mine svigerforældre bor i Spodsbjerg

her er rigtig skønt her over dejlig ø bare trist den er ved at dø

Anmeld

7. oktober 2010

Josesmor

Født i Nordborg (sønderjylland)

Opvokset på kegnes, genner, rødekro (alt for mange steder )

Er flyttet mere nord på i det sønderjyske til min kæreste, hvor jeg har boedet i snart 8 år nu.

Og mine kommende børn skal ikke vokse op i et omvandrende cirkus, som jeg sommetider har følt jeg gjorde

Anmeld

7. oktober 2010

Koen.

Bor i Esbjerg, men er rigtig fra Frederiks (en lille by tæt på Viborg)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.