merichs skriver:
Altid noget at jeg ikke er alene om min "manglende tålmodighed"
Prøvede en dag hvor jeg ikke lige havde min mobil på mig. Min mor havde så ringet, først til min´mobil, så til kæresten (som havde glemt hans i bilen) og til sidst på vores fastnet hvor hun nærmest brølede: HVAD LAVER DU?!?! Og man tænker, rolig nu, jeg har jo sagt jeg nok skal sige til når der sker noget.
Og jo, det er da forståeligt nok at folk er spændte og nysgerrige, men som du selv siger, vi skal jo nok sige til hvis hun er kommet ud til os.
Lea, vi må se at få født så folk kan få stillet deres nysgerrighed 
og så lige en ordentlig omgang ve-støv afsted til dig 
Heheh.... ja der er VISSE personer, som jeg er nødt til at svare, hvis de ringer - inklussiv min mor.... ellers tager jeg livet af hende... hahah!!! 
Men på den anden side, vil hun heller ikke så gerne vide, når jeg ligger og har veer, for hun kan slet ikke holde tanken ud om, at jeg skal have så ondt!!! What to do??? det er ikke nemt vel? For hvis jeg ikke tager telefonen og har veer, så ved hun jo nok godt, hvorfor der ikk blir svaret - og så render hun jo alligevel rundt og er nervøs!!! MØDRE!!! hihi 
Og ja Marlene, lad os så se at få de unger ud i en fart - det kan da kun gå for langsomt (hvilket det efter min mening allerede har gjort)!!!!
Sender også lige en omgang ve-støv afsted til dig, og håber virkelig, at det virker - puuuuuuuuuust!!! 

fra Lea
Anmeld