Uh uuuuhhh. Tålmodighed, hvor er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

SussieThyssen

merichs skriver:

Tak skal du ha. Håber storken kan finde mig

Mener bestemt at vor tids storke er udstyret med GPS LOL
Så har du husket at indtaste koordinater og adresse??
LOL

(eller GSP, som min mors gamle nabo principielt kaldet det. Hun meddeler nemlig hvor og når hun kan, at HUN har fået GSP i sin bil...hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

merichs

SussieThyssen skriver:

Mener bestemt at vor tids storke er udstyret med GPS LOL
Så har du husket at indtaste koordinater og adresse??
LOL

(eller GSP, som min mors gamle nabo principielt kaldet det. Hun meddeler nemlig hvor og når hun kan, at HUN har fået GSP i sin bil...hehe)

Haha GSP, ja det er sjovt hvordan man kan få byttet rundt på det. Men skulle bestemt mene at den rigtige adresse er givet til storken

Anmeld

7. oktober 2010

6800

merichs skriver:

Så sidder jeg her. 4 dage efter min termin. Og er STADIG gravid. Jeg var egentlig rimelig afklaret med at gå over tid. Og havde såmænd også sat mig i hovedet at gå ca 10 dage over. Men nu er min tålmodighed blevet væk  Daglige opkald fra familie og venner, som spørger om der er ved at ske noget, har drevet min tålmodighed på flugt.

Jeg elsker at mærke vores pige mosle rundt inde i maven, og kommer helt sikkert til at savne det. Men ih, hvor vil jeg også gerne bare have vores barn i armene.

Min kære lillesøster er dog så sød at hun er kommet for at tøsehygge med mig og få tankerne på noget andet  Det er nu skønt med sådan en søster

Et lille ubetydeligt indlæg som jeg ikke ville det store med. Men er der nogen som finder min tålmodighed eller har noget ve-støv til overs, så sig endelig til

Vh Marlene 40+4

Puha hvor jeg kender det, har godt nok først termin på mandag, men min jordemoder har hele tiden sagt, at hun tror jeg føder før tid..men nej nej, hun hygger sig åbenbart for meget derinde, og puha hvor er der gang i hende - avs!!!!

Håber der snart sker noget for os begge...hvem ved, det kan være vi mødes nede i Esbjerg

Anmeld

7. oktober 2010

merichs

6800 skriver:

Puha hvor jeg kender det, har godt nok først termin på mandag, men min jordemoder har hele tiden sagt, at hun tror jeg føder før tid..men nej nej, hun hygger sig åbenbart for meget derinde, og puha hvor er der gang i hende - avs!!!!

Håber der snart sker noget for os begge...hvem ved, det kan være vi mødes nede i Esbjerg

Jeg fik så at vide at jeg nok gik over tid (hvilket jeg jo også er) men hvor er det bare træls

Hehe ja det kan jo godt være vi mødes

Anmeld

7. oktober 2010

Valle81

merichs skriver:

Så sidder jeg her. 4 dage efter min termin. Og er STADIG gravid. Jeg var egentlig rimelig afklaret med at gå over tid. Og havde såmænd også sat mig i hovedet at gå ca 10 dage over. Men nu er min tålmodighed blevet væk  Daglige opkald fra familie og venner, som spørger om der er ved at ske noget, har drevet min tålmodighed på flugt.

Jeg elsker at mærke vores pige mosle rundt inde i maven, og kommer helt sikkert til at savne det. Men ih, hvor vil jeg også gerne bare have vores barn i armene.

Min kære lillesøster er dog så sød at hun er kommet for at tøsehygge med mig og få tankerne på noget andet  Det er nu skønt med sådan en søster

Et lille ubetydeligt indlæg som jeg ikke ville det store med. Men er der nogen som finder min tålmodighed eller har noget ve-støv til overs, så sig endelig til

Vh Marlene 40+4

Kender ALT til lige hvordan du har det:0)

Christina som gik til 41+5, og var til sidst ved at eksplodere:0)

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

merichs skriver:

Haha GSP, ja det er sjovt hvordan man kan få byttet rundt på det. Men skulle bestemt mene at den rigtige adresse er givet til storken

Hehe..skægt hvad man kan opleve med sådan nogle gamle bønderkoner.
Hun siger også Kondimagnyl
*Fniis* 

Men så skulle storken jo nok kende retningen og dukke op inden så længe.
Hmmm..kan jo være at babyerne er i restordre..det er jo så meget "oppe i tiden" som man siger

Anmeld

7. oktober 2010

misslea

merichs skriver:

Altid noget at jeg ikke er alene om min "manglende tålmodighed"  Prøvede en dag hvor jeg ikke lige havde min mobil på mig. Min mor havde så ringet, først til min´mobil, så til kæresten (som havde glemt hans i bilen) og til sidst på vores fastnet hvor hun nærmest brølede: HVAD LAVER DU?!?! Og man tænker, rolig nu, jeg har jo sagt jeg nok skal sige til når der sker noget.

Og jo, det er da forståeligt nok at folk er spændte og nysgerrige, men som du selv siger, vi skal jo nok sige til hvis hun er kommet ud til os.

Lea, vi må se at få født så folk kan få stillet deres nysgerrighed

og så lige en ordentlig omgang ve-støv afsted til dig

Heheh.... ja der er VISSE personer, som jeg er nødt til at svare, hvis de ringer - inklussiv min mor.... ellers tager jeg livet af hende... hahah!!!

Men på den anden side, vil hun heller ikke så gerne vide, når jeg ligger og har veer, for hun kan slet ikke holde tanken ud om, at jeg skal have så ondt!!! What to do??? det er ikke nemt vel? For hvis jeg ikke tager telefonen og har veer, så ved hun jo nok godt, hvorfor der ikk blir svaret - og så render hun jo alligevel rundt og er nervøs!!! MØDRE!!! hihi

Og ja Marlene, lad os så se at få de unger ud i en fart - det kan da kun gå for langsomt (hvilket det efter min mening allerede har gjort)!!!!

Sender også lige en omgang ve-støv afsted til dig, og håber virkelig, at det virker - puuuuuuuuuust!!!

fra Lea

Anmeld

7. oktober 2010

KajaHH

merichs skriver:

Vh Marlene 40+4

Du er bare så heldig at du har sådan en søster, dejligt at hun sådan hygger med dig og om dig

Hvadmed at tage en tur med DSB, så kan det være lille pigen kommer ud, det rumler jo sådan GGGG

Nej Marlene håber virkelig for dig at der snart sker noget og held og lykke med det hele, og hils søsteren hvis hun stadigvæk er der.

Knus fra Kaja.

PS:  for der sker noget i aften eller nat

Anmeld

7. oktober 2010

merichs

Valle81 skriver:

Kender ALT til lige hvordan du har det:0)

Christina som gik til 41+5, og var til sidst ved at eksplodere:0)

Åh tør slet ikke tænke på at skulle gå en uge mere, men det kan jo desværre ske (som det gjorde for dig)

Anmeld

7. oktober 2010

merichs

KajaHH skriver:

Du er bare så heldig at du har sådan en søster, dejligt at hun sådan hygger med dig og om dig

Hvadmed at tage en tur med DSB, så kan det være lille pigen kommer ud, det rumler jo sådan GGGG

Nej Marlene håber virkelig for dig at der snart sker noget og held og lykke med det hele, og hils søsteren hvis hun stadigvæk er der.

Knus fra Kaja.

PS:  for der sker noget i aften eller nat

Hehe Kaja, tror desværre at lillepigen er liiiidt for vant til togenes "rumlen". Hun har trods alt været med på arbejde hver eneste dag

Jeg skal nok lige hilse Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.