Uh uuuuhhh. Tålmodighed, hvor er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.475 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

merichs

Så sidder jeg her. 4 dage efter min termin. Og er STADIG gravid. Jeg var egentlig rimelig afklaret med at gå over tid. Og havde såmænd også sat mig i hovedet at gå ca 10 dage over. Men nu er min tålmodighed blevet væk  Daglige opkald fra familie og venner, som spørger om der er ved at ske noget, har drevet min tålmodighed på flugt.

Jeg elsker at mærke vores pige mosle rundt inde i maven, og kommer helt sikkert til at savne det. Men ih, hvor vil jeg også gerne bare have vores barn i armene.

Min kære lillesøster er dog så sød at hun er kommet for at tøsehygge med mig og få tankerne på noget andet  Det er nu skønt med sådan en søster

Et lille ubetydeligt indlæg som jeg ikke ville det store med. Men er der nogen som finder min tålmodighed eller har noget ve-støv til overs, så sig endelig til

Vh Marlene 40+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

LouiseNielsen

Kender godt følelsen.... Med min første søn gik jeg 5 dage over tid, med anden søn 3 dage.... Og jeg hader at gå over tid! Man har ventet i 9 mdr, og pludselig betyder selv 3 dage SÅ meget....

Håber hun snart finder vej ud.... Og pøj pøj med fødslen!

Anmeld

7. oktober 2010

Koen.

Sender en masse ve-støv til dig og håber prinsessen snart finder vej ud

Dejligt lillesøster kan underholde dig lidt

Anmeld

7. oktober 2010

merichs

LouiseNielsen skriver:

Kender godt følelsen.... Med min første søn gik jeg 5 dage over tid, med anden søn 3 dage.... Og jeg hader at gå over tid! Man har ventet i 9 mdr, og pludselig betyder selv 3 dage SÅ meget....

Håber hun snart finder vej ud.... Og pøj pøj med fødslen!

Det ville være meget nemmere hvis man "bare" havde en dato at gå efter: Nu er det termin, FØD! Men ja, utroligt at nogle få dage kan betyde så meget når man allerede har ventet så længe

Anmeld

7. oktober 2010

merichs

lillespurv20 skriver:

Sender en masse ve-støv til dig og håber prinsessen snart finder vej ud

Dejligt lillesøster kan underholde dig lidt

Tak tak. Ja det er dejligt hun er her til at underholde mig  Håber snart at barnevognen kan komme i brug

Anmeld

7. oktober 2010

misslea

merichs skriver:

Så sidder jeg her. 4 dage efter min termin. Og er STADIG gravid. Jeg var egentlig rimelig afklaret med at gå over tid. Og havde såmænd også sat mig i hovedet at gå ca 10 dage over. Men nu er min tålmodighed blevet væk  Daglige opkald fra familie og venner, som spørger om der er ved at ske noget, har drevet min tålmodighed på flugt.

Jeg elsker at mærke vores pige mosle rundt inde i maven, og kommer helt sikkert til at savne det. Men ih, hvor vil jeg også gerne bare have vores barn i armene.

Min kære lillesøster er dog så sød at hun er kommet for at tøsehygge med mig og få tankerne på noget andet  Det er nu skønt med sådan en søster

Et lille ubetydeligt indlæg som jeg ikke ville det store med. Men er der nogen som finder min tålmodighed eller har noget ve-støv til overs, så sig endelig til

Vh Marlene 40+4

Ååårrhh Marlene - jeg har det på NØJAGTIG samme måde!!! Er jo gået 3 dage over tid nu - og GIDER bare ikke mere!!!

Har ondt ÜBER ALLES - og lillepigen mostler rundt inde i hulen, og av for den da, der er ikke meget plads længere

Jeg er begyndt at lade være med at tage telefonen, når visse personer ringer!! Ved godt, det er ret tarveligt, men ærlig talt, så kan jeg ikke holde ud at tale med de sammen mennesker hver eneste dag, om de SAMME ting... - kan du mærke noget, er hun mon på vej, "jeg tror det sker i nat", "skal hun ikke snart ud" osv osv!!! Jeg er ved at blive sindsyg!!!

Mest af alt, er det altså ret irriterende, at folk, som normalt aldrig ringer, er begyndt at kiiiiiime os ned....!! Ved godt, at folk er nysgerrige og interersserede i at vide, om der sker noget, men vi ville jo sige til, hvis prinsessen var ankommet!!

SÅ JA - jeg forstår dig - og det er altså helt okay at være utålmodig!!! Alle siger jo, at baby kommer, når baby er klar, og det ved man jo også godt, men man har stadig lov at håbe på, at det bliver i morgen i stedet for om en uge

HÅÅÅÅÅBER sådan, at der snart sker noget for os

Og rigtig meget pøj pøj - håber det bliver en dejlig og god oplevelse at få jeres lille tøs til verden

fra Lea 40+3

Anmeld

7. oktober 2010

Koen.

merichs skriver:

Tak tak. Ja det er dejligt hun er her til at underholde mig  Håber snart at barnevognen kan komme i brug

ja og lige i dag er vejret jo perfekt til det

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

merichs skriver:

Vh Marlene 40+4

Sender masser af tålmodighed og ve-støv i din retning (+ en enkelt stork).

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

merichs

misslea skriver:

Ååårrhh Marlene - jeg har det på NØJAGTIG samme måde!!! Er jo gået 3 dage over tid nu - og GIDER bare ikke mere!!!

Har ondt ÜBER ALLES - og lillepigen mostler rundt inde i hulen, og av for den da, der er ikke meget plads længere

Jeg er begyndt at lade være med at tage telefonen, når visse personer ringer!! Ved godt, det er ret tarveligt, men ærlig talt, så kan jeg ikke holde ud at tale med de sammen mennesker hver eneste dag, om de SAMME ting... - kan du mærke noget, er hun mon på vej, "jeg tror det sker i nat", "skal hun ikke snart ud" osv osv!!! Jeg er ved at blive sindsyg!!!

Mest af alt, er det altså ret irriterende, at folk, som normalt aldrig ringer, er begyndt at kiiiiiime os ned....!! Ved godt, at folk er nysgerrige og interersserede i at vide, om der sker noget, men vi ville jo sige til, hvis prinsessen var ankommet!!

SÅ JA - jeg forstår dig - og det er altså helt okay at være utålmodig!!! Alle siger jo, at baby kommer, når baby er klar, og det ved man jo også godt, men man har stadig lov at håbe på, at det bliver i morgen i stedet for om en uge

HÅÅÅÅÅBER sådan, at der snart sker noget for os

Og rigtig meget pøj pøj - håber det bliver en dejlig og god oplevelse at få jeres lille tøs til verden

fra Lea 40+3

Altid noget at jeg ikke er alene om min "manglende tålmodighed"  Prøvede en dag hvor jeg ikke lige havde min mobil på mig. Min mor havde så ringet, først til min´mobil, så til kæresten (som havde glemt hans i bilen) og til sidst på vores fastnet hvor hun nærmest brølede: HVAD LAVER DU?!?! Og man tænker, rolig nu, jeg har jo sagt jeg nok skal sige til når der sker noget.

Og jo, det er da forståeligt nok at folk er spændte og nysgerrige, men som du selv siger, vi skal jo nok sige til hvis hun er kommet ud til os.

Lea, vi må se at få født så folk kan få stillet deres nysgerrighed

og så lige en ordentlig omgang ve-støv afsted til dig

Anmeld

7. oktober 2010

merichs

SussieThyssen skriver:

Sender masser af tålmodighed og ve-støv i din retning (+ en enkelt stork).

Kærligst
Sussie

Tak skal du ha. Håber storken kan finde mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.