merichs skriver:
Så sidder jeg her. 4 dage efter min termin. Og er STADIG gravid. Jeg var egentlig rimelig afklaret med at gå over tid. Og havde såmænd også sat mig i hovedet at gå ca 10 dage over. Men nu er min tålmodighed blevet væk
Daglige opkald fra familie og venner, som spørger om der er ved at ske noget, har drevet min tålmodighed på flugt. 
Jeg elsker at mærke vores pige mosle rundt inde i maven, og kommer helt sikkert til at savne det. Men ih, hvor vil jeg også gerne bare have vores barn i armene.
Min kære lillesøster er dog så sød at hun er kommet for at tøsehygge med mig og få tankerne på noget andet
Det er nu skønt med sådan en søster 
Et lille ubetydeligt indlæg som jeg ikke ville det store med. Men er der nogen som finder min tålmodighed eller har noget ve-støv til overs, så sig endelig til 
Vh Marlene 40+4
Ååårrhh Marlene - jeg har det på NØJAGTIG samme måde!!! Er jo gået 3 dage over tid nu - og GIDER bare ikke mere!!!
Har ondt ÜBER ALLES - og lillepigen mostler rundt inde i hulen, og av for den da, der er ikke meget plads længere 
Jeg er begyndt at lade være med at tage telefonen, når visse personer ringer!! Ved godt, det er ret tarveligt, men ærlig talt, så kan jeg ikke holde ud at tale med de sammen mennesker hver eneste dag, om de SAMME ting... - kan du mærke noget, er hun mon på vej, "jeg tror det sker i nat", "skal hun ikke snart ud" osv osv!!! Jeg er ved at blive sindsyg!!!
Mest af alt, er det altså ret irriterende, at folk, som normalt aldrig ringer, er begyndt at kiiiiiime os ned....!! Ved godt, at folk er nysgerrige og interersserede i at vide, om der sker noget, men vi ville jo sige til, hvis prinsessen var ankommet!!
SÅ JA - jeg forstår dig - og det er altså helt okay at være utålmodig!!! Alle siger jo, at baby kommer, når baby er klar, og det ved man jo også godt, men man har stadig lov at håbe på, at det bliver i morgen i stedet for om en uge 
HÅÅÅÅÅBER sådan, at der snart sker noget for os 

Og rigtig meget pøj pøj - håber det bliver en dejlig og god oplevelse at få jeres lille tøs til verden 
fra Lea 40+3